Direktlänk till inlägg 24 september 2007

Spending my time

Av Emilie - 24 september 2007 16:08

Wtf, har varit hemma i snart tre timmar och har inte fått gjort en enda vettig sak! Jo, jag satt och spelade lite piano i en kvart förut, men jag lär ju bli "piskad" ändå imorgon...blää! Jag måste för f*an skärpa mej, det här går ju inte, asg :P

 HE-folket är uppe på taket, nere i källarn och på "väggarna" och grejar för fullt, allt för att vi ska få tv senast, öh, jaa, de slutar väl fyra antar jag...haha, annars får de fanemej jobba över! Jag SKA ha tv ikväll! De har två timmar på sig - jag kan ju kolla på tv och göra läxor samtidigt liksom, det går ju bara inte för sig att plugga utan tv:n på, hihi!

 Näe, nu är jag grym, men har de för fan inte fixat det någon gång under de tre veckor det är sedan mamma ringde och frågade "hur det blir för oss från den 24:e?"...värden har nämligen inte sagt något och skulle väl antagligen inte gjort det heller om vi inte ringt :s fast man vet ju aldrig. 

 Vi har i alla fall ingen tv nu (för den som missat det), dvs. ingen "sändning"  kvar på det analoga pga. att det för gott är nedstängt i Herrljunga (woho och vi får kabelteve!!)..det är alltså inte så att vi saknar själva apparaten/apparaterna. Jag har ju en och kommer inom kort - beror på folk - att få en som är åtminstone liiite större än Cookies PiP-ruta...shit vad mobbad jag blev "Men, hallåå, jag seer ju ingeeeeet!! Hahahaha, men Emilie ;)".

Wtf, strunt i det, jag får det större här inne och i rummet blir det "superlativ", dvs. störst/storast (jag vill eg. använda "stort" men, bläsh orka, jag krånglar alltid till det sååå). Men, jag måste dock möblera om, hur f*an det nu kommer och bli. Måste sortera bort "grejs-jag-inte-vill-ha-/-behöver" och ta in lite coola prylar...och min tönt-gungstol ska f*an kläs om, och där med bastu!

Men, nu måste jag ta mej i kragen, plugg-plugg-plugg!

Manjana blir det Ljung ;D 


Nothing gets done, I'm "spending my time, watching the days go by...". It's useless! I'm "fading like a flower...", kind of.

Ha!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 15 mars 2010 10:30

Dags att söka till högskolan idag då. I can't wait!   Sigge är här, vi ska gå en promenad nu strax. Han är så himla söt när han sover! :)   Haha, status och äg att kunna uttryck som "phyrrus-seger"!   ...

Av Emilie - 10 mars 2010 15:54

Jag är nog en dålig vän. Jag tror det. Eventuellt också en dålig syster. Vad jag däremot inte tror är att det finns någon som kommer att bekräfta eller bestrida vad jag för tillfället tror om mig själv.. Möjligtvis det där sista då kanske. Sorgli...

Av Emilie - 10 mars 2010 12:25

Jag vill klippa mig. Känner mig så himla trist i nuvarande frisyr. Problemet är dock att jag är feg och INTE vågar prova något alldeles för nytt och småtokigt, utan att jag säääkert vet att det blir bra. Snacka om fegis - DET ÄR JU BARA HÅR!   Fo...

Av Emilie - 9 mars 2010 14:56

Jag kan ju säga så här, att jag riskerar att gå upp sagolikt mycket i vikt om jag inte "byter vanor".. Bah, glass, godis, grädde - gott gott gott!   Och så hade jag matteprov idag. HOPPAS det gick bra, jag är nervös-vös-vös! Tyvärr måste man ju v...

Av Emilie - 4 mars 2010 12:08

Det gör fortfarande lite, lite ont. Speciellt när jag ska "tvätta" kring örhängena. Var lite klurigt att sova inatt, men ju längre natten framskred så gick det bättre och bättre. Avskyr dock att göra en s.k. "rivstart" = det slutar göra ont, och då l...

Ovido - Quiz & Flashcards