Alla inlägg den 10 september 2007

Av Emilie - 10 september 2007 17:13

Roxette har verkligen fastnat i min spelare - also known as ipod, named Memmen, men det var överflödigt, nntkt. Men, det är helt sick, jag orkar inte och ändå är det så knas underbart att lyssna på "like lovers do", "listen to your heart" m.fl Jag vet, jag är mobbad, men vad ska jag göra? Det går bara inte att göra nåt åt saken....är jag rädd.

 Wtf, vilka problem, asg. Har så mycket läxor och alltihopa står mej upp i halsen (dvs. jag mår sjukt illa, tror att jag är hungrig på något bakvänt sätt...fråga mej inte). Men, bra grej: matteknaslärarn  fyller år imorgon (44-1), vilket betyder att jag slipper baka till klassrådet imorgon. Gött mos! (Åh, herregud, måste verkligen lägga av med att säga "gött mos"...föreslog nice/sweet mashed potatoes, men det röstades ner..synd, tycker jag).

 Nu ska jag plocka bort örhänget som förflyttat sig från mitt öra till mitt hår från just håret och sätta det på plats igen :) och, när jag gjort det så ska jag, eh...jo, just det ja, jag ska plugga (försöka duger...inte den här gången - jag är död!).


 "Crash! Boom! Bang!"

Av Emilie - 10 september 2007 14:56

Igår, när jag kom hem från Cookie, så tillbringade jag, eh, 4..5..6..7 timmar (+/-) framför datorn. Formaterade om, något man nästintill omöjligt kan misslyckas med - jag gjorde det dock, misslyckades alltså. Det var bara 1:a partitionen som "bidde" formaterad. Så, lol på mej (finns det uttrycket ens??)...wtf, måste starta om datorn :P

Ovido - Quiz & Flashcards