Alla inlägg den 19 september 2007

Av Emilie - 19 september 2007 21:37

En hyfsad dag. Jag hade faktiskt inte mycket emot att gå tillbaka till skolan kl. tio i tre - höll dock på att komma försent, fastnade i en mycket intressant tidning, asg... Men, i tid kom jag och 2:a konjugationen har jag lärt mig. Typ, latin har ju än så länge så få överraskningar att jag undrar om det ens är ett språk: var fan är alla undantag som ska finnas överallt och som man bara måste tryyyyycka in? ... Sånt är det inte alls, men en jävla hjärngympa ändå. Skumt!

Var genomblöt redan innan jag kom till simhallen, det var bara ur askan i elden för min del med andra ord. Fast, gôtt som sjutton var/är det, men värre blir det väl imorgon när träningsvärken dyker upp på knasiga ställen. Brr, min förväntan är på topp!

Nu måste jag trycka in franskans regelbundna verb med alla sia jävla undantag - DET är ett språk det!


Haha, btw:

Knasigaste programmet:

6 med Viktor...haha, lol ^^

Ovido - Quiz & Flashcards