Alla inlägg under augusti 2007

Av Emilie - 31 augusti 2007 20:36

Har lite problems med att hålla koll på och komma ihåg mina lösenord, wtf liksom.

 Haha, upptäckte en kul grej, har väl antagligen skämt ut mig ett otalt antal gånger p.g.a att jag omedvetet stavat "lugnt" fel, asg. Pinsamt värre, sånt borde man ha koll på när man går på gymnasiet, n'est-ce pas?

 Himla strunt också, har en massa läxor! Franska och kemi...och matten skadar väl inte att pluggas lite (eller vänta, jo), och sen har jag fysik också, men den är halvseriös - jag har prövat och kan bara inte komma fram till var sjutton bilden hamnar om man placerar pilen mellan mittpunken och fokus. Hur reflekteras strålarna i den där jävla konkava spegeln?? Nån som vet? Haha, idioti!

 Annars har det varit en allmänt deprimerande dag, se tidigare inlägg. Jag har lite tråkigt just nu men tänkte sätta mej och kolla på film när linkens dator blir ledig och hon har flytt sin kos...jaa, hon har chips nån stans också ;) kan bli en riktigt trevlig kväll. Helgen i övrigt har jag inte gett upp hoppet om än, bättre än så här måste det ju bara liksom bli. Orka!

 Btw, jag saknar min iPod :'(

Av Emilie - 31 augusti 2007 12:07

Klassen har gympa,

Cookie är sjuk,

jag sitter här och kan inte vara med på gympan p.g.a att jag också är sjuk,

kemi och matte kvar i eftermiddag vilket betyder att jag slutar kl.16, grejt!


Vilken jävla underbar fredag...NOT!

Av Emilie - 27 augusti 2007 17:45

Bah, Malin är hopplös. Fick jävla läxa idag redan, nåt tråk om betygskriterier

i franskan och translation i engelskan. Men, hon var ju faktiskt riktigt schysst med betyget :) go Malin!

 Annars, det var en kort och tråkig dag idag, men, jag liksom fattade inte att det var dags för lunch när vi "slutade", dvs. innan lunch (oj, glömde ju kolla lunchen imorgon...aja). Har sovmorgon till typ ett imorgon, asigt gött! Och på onsdag ska vi segla, inte lika gött. Kille-tjej lär det ju knappast bli - skulle ju inte direkt ha några problem med att välja i så fall...aja, tjejrum och killrum (eh, rum på en båt frågetecken), det blir väl bra. Men, klantläraren har inte fixat packlista till mej, så jag vet inte riktigt vad som bör medtagas...någon som vet, plis?

Alla små ettor, och koden som jag trodde jag hade glömt bort, och mitt hjärnsläpp angående att jag skulle tjötat om ett nytt lösenord till mailen, och sinus och cosinus på matten, och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske bör göra lite plugg, så att det blir gjort och kan släppas sen menar jag. Eller näe, ska käka "tårta" först (självklart inte tårta, jag gillar inte ens tårta utan typ chokladkaka, men whatever). Gött med inget knas den här veckan i alla fall, jag orkar inte.

 Det regnar.

Av Emilie - 26 augusti 2007 21:58

Fy bubblan eller vad? Tillbaka till skolan imorgon, fatta hur fort tio veckor egentligen går!! Jag orkar inte asså, f*an vad tråkigt!

 Sen blir jag jättedeprimerad av tanken på att jag har varit på svensk mark i ganska exakt 24 timmar nu. Det var helt underbart i Krekland (nej, ingen felstavning, hihi), jag ville inte åka hem. Usch å fy å blä.. Å andra sidan ska jag inte klaga utan vara tacksam. Det var oerhört trevligt, mysigt, roligt, soligt, varmt, uuunderbart där borta. Åh, längtar tillbaka dit asigt mycket...


Asså, jag började skriva för typ tre timmar sedan, asg. Nu blir det publicering, jag är ett hopplöst fall.

 <3 mosh

Av Emilie - 17 augusti 2007 22:13

Nu, typ snart, inatt, drar jag och folket söder ut.

See ya! ;)

Av Emilie - 14 augusti 2007 00:32

Käre, käre barn. Nu måste jag börja städa, har ju bara plockat en massa hittils...och tvätta fötterna måste jag också. Det är mycket såhär på kvällskvisten, haha. Och imorgon upp tidigt. Gött mos, säger jag bara.

Btw. grattis mammsen och linken, 65 år!

 Får ta och sätta fart nu. Käre, käre barn.


"Men säg, varför rodnar Cecilia Lind?"

Av Emilie - 12 augusti 2007 12:46

Why me, oh dear God, why me?


Woho, kind of..

Av Emilie - 10 augusti 2007 00:07

Vad ska jag säga? ^^

Ovido - Quiz & Flashcards