Alla inlägg under juni 2008

Av Emilie - 23 juni 2008 15:48

Halvtid idag typ. "Glad midsommar" och allt sant. Allt ar underbart - all hemlangtan till trots. Jag kommer hem dagen fore Bröds fodelsedag :)

Ha det!

Av Emilie - 15 juni 2008 21:05

Sė, estoy  en Espaņa.

 Det börjar nu mörkna sā smātt. Jag sitter här pā grannhotellet, saknar min älskling och tre valbehovliga bokstaver... Imorgon forst kommer vi igang med traningen. Kom hit i fredags pa eftermiddagen. Sa javla skont att slippa byta plan pa Kastrup! Och, jaa, nu sitter jag har. Jag ar inte saaa frukansvart home-sick, jag saknar Jacob bara...nagot alldeles otroligt mycket! Fy bubblan for tre veckor, älskade älsklingen min.

 Har med andra ord en ny typ av depression just nu, med den ljuva ingridiensen "avsaknad av kärlek, myspys, pussar, kramar och gos"! Laget ar alltsa underbart...

 Finns inte mycket att gora at det. Jag ar dar jag ar, sitter dar jag sitter och du ar laangt borta fran mig. Jag saknar dig (L). Minns mig, jag glommer INTE dig!


 Tre veckor har nu blivit tva och fyra dagar. Och imorgon borjar som sagt traningen. Gott! Jag vill att tiden ska ga fort, hoppades liksom pa att det skulle vara minst torsdag idag ;P

 Tiden loper sakta framat, snart ar jag nog hemma igen, hemma hos dig min älskling.

Av Emilie - 3 juni 2008 22:44

Ska sitta och göra prov i matte och fysik imorgon, i 4-5h. Det borde verkligen säga allt om hur jag mår just nu... Men konstigt nog känns det rätt okej. Paniken har inte hunnit infinna sig än. Att det känns "okej" betyder dock inte att jag "har koll". Det skulle vara för bra för att vara sant. 


It's gonna be a long night, possibly consisting of prayers.

Jag bör lägga till rubriken "Apatiskt".

Ovido - Quiz & Flashcards