Alla inlägg under december 2008

Av Emilie - 17 december 2008 10:34

Nu börjar jag så smått bli irriterad. Jag förtjänar bättre!

Av Emilie - 17 december 2008 01:41

Leve nattamackan! Jag är faktiskt hungrig, men pallar inte gå och stoppa i mig nåt mer idag nu.

Lunchen blev det "sisådär" med idag, och det har i stort sett påverkat resten av dagens matintag negativt. Det är helt fucked up just nu. 

Ska nog lägga mig snaaart. Jag vill bli klar. Jag vill klara latinprovet imorgon. Jag vill jag vill jag vill! Usch för mig!

Av Emilie - 16 december 2008 18:45

Take the line between us and hold it close to you

I want us to get together like lovers do 

 Let me kiss away your truobles

The cold and lonely nights

Just take this heart I'm giving

and love is on the rise  


Like lovers do

Want to hold you through the night

Like lovers do

And when I look into your eyes

Like lovers do

Oh I'm drowning in an ocean of emotion  


It feels just like forever

Since I made love to you

September days of scarlet,

April morning dew

 So take the love between us

And hold it close to you

I want us to get together

like lovers do  


Like lovers do
Want to hold you through the night
Like lovers do
And when I look into your eyes
Like lovers do
Oh I'm drowning in an ocean of emotion

Av Emilie - 16 december 2008 17:34

Jag stör mig sååå mycket på min mobil. Har plats för typ 30sms in/ut. Sååå dåligt. Till handling skrider jag därför - jag ska GÖRA en sms-dagbok! :D
När jag blir ledig...

Av Emilie - 16 december 2008 16:40

Let "That 70's show" be blessed, from this day and till the end.


Jag är på bra humör. Heeelt sjukt! Snart tar jag och bestämmer mig för att jag måste vara miserabel hela tiden, det här går ju bara inte för sig. :) 

Jacob är min knoshiposh-mosh och INGET kan ändra på det. 

Nu måste jag göra läxor. Luften har gjort mig hög och på fredag är de jullooooov! Scandic Crown, here we come!


Jag längtar efter oss! Är en underbar tillvaro och ett underbart liv så jävla svårt att få?

Av Emilie - 16 december 2008 01:06

Ärtan Hanna: Orden i "översta raden" är verb och därför fick inte "vänner" plats där. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. "Vänner" kom  inte med, och på något sätt känns det som att jag mer eller mindre medvetet missat det.. Jag vet inte.


Klockan är inte så fruktansvärt mycket, än! Jag är dock snudd på fruktansvärt trött. Latin ftw.

A girl's gotta do...


Ännu en fridfull dag, och kväll. Snart även natt. Biologin får vila ett tag, jag får sitta uppe med den imorgon. Just nu känns latinet mest urgent. 350glosor senare kommer jag vara slut. Har dock avverkat ungefär 50st nu. God, give me your blessing, your grace and have mercy on me!


Haha, Sanna tycker visst vi förtjänar titeln som "Kunskapskällans nattugglor" - vad hon nu kan ha fått det ifrån, såhär kl.01.04 på natten :) . Vi får allt ta och be dem fixa en sån kategori till spexet. Det lär ju inte bli särskilt svårt att åtminstone nomineras..

Av Emilie - 10 december 2008 23:29

Det liksom bara känns som att om man nu vill, så gör man allt för att få igenom det, för att klara det. Alltså, om man verkligen, verkligen vill. Annars vill man inte.


Jag orkar inte. God jävla natt.

Imorgon är en annan dag. Just nu är jag dock ganska skeptisk till att det ska kännas annorlunda om 30min mot hur det känns nu...

Av Emilie - 9 december 2008 19:34

Vill. Våndas. Vågar. Vägrar. Visslar. Vaktar. Vördar. Vinkar. Vattnar. Viskar. Vet.

V som i vi <3,

v som i värme och vantar.

Ovido - Quiz & Flashcards