Alla inlägg under oktober 2009

Av Emilie - 14 oktober 2009 13:01

Sitter och nötar sönder Mika, alla remixer på "We are golden". Folk som känner mig kommer gå bärsärk över detta, men till mitt försvar är den extreeeemt catchy :) Och att den gör mig glad är en bragd i sig!

Har knäckt hur man använder Kakans avancerade ljudsystem - det kommer aldrig vara tyst här inne mer! :) Måste lära mig uppskatta Spotify.


Skulle behöva uppdatera lite oftare. No rush, though. Vem är sååå ivrig att läsa om mitt liv? Jag är i alla fall gladare nu för tiden :) Funderar allvarligt på att byta namn på bloggen - det skickar liksom fel signaler.

"Om man går fort och skrattar mycket märks det inte att man är ful"...?

 Nej, helt fel!


Jaja, det här är åtminstone en början.

Efter Mika-remixes blir det mer feelgood, eventuellt i form av "Hungry eyes" :)

Gaaaaad, I'm feelin' it!


Ovido - Quiz & Flashcards