Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

And that's the way it, unfortunately, is.

Av Emilie - 24 februari 2010 18:16

Hej!

Jag är besviken. Vill börja laga mat - idag blir det fläskkotlett, mandelpotatis och en smarri avocadosallad/röra/goja som jag uppfann nyss :)

Det är dock hopplöst att veta när man ska börja värma på alltsammans (har förstått att kokt mandelpotatis inte är särskilt enkelt att lyckas med, eller om det nu har varit skräckpropaganda), när man inte har en aning om när J kommer hem..

Börjar bli hungrig nu - efter att inte ha gjort NÅGONTING på hela dagen, vilket inte är sant, eftersom att jag gjort saker som JAG tycker är viktiga! Och jag försökte faktiskt räkna, men kan inte utan måste ha hjälp av J. Ond cirkel, med andra ord! Nog med ursäkter nu!

Dessutom, så, ja, J har köpt en ny telefon, och om han nu har hunnit hämta den på ICA/fått dispens att hämta den efter kl.18 så kommer han ju vara helt lost in the world of technology hela kvällen. Hur rättvist det är att jag klandrar honom vet jag inte, eftersom att jag också skulle förälska mig i en iPhone om jag fick en. Men ändåå, buhu!


Jag är hungrig. Behöver uppmärksamhet. Och MYS! Stackars mig. Stuck in nowhere, and there is a possibility there might be poo everywhere, soon, but we don't know when, how or where... Spoooky, I dare say!


Give me some sympathy and recognition. Det ENDA som är positivt idag är att det är Croc.Dundee på tv ikväll. Tyvärr kan jag inte kolla på det efter som att "Vi ska ju kolla på OS".. Seriöst, det börjar bli liiiite mycket nu, till och med för mig. Man har inte tid att varken vara vaken och göra något konstruktivt eller ens sova! Nu räcker det, snart. Kan de inte bara trycka ihop alla de roliga grejorna som är kvar på ett 24h-maraton? I'm all in favour of that - om det nu ens är ett riktigt uttryck..?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 15 mars 2010 10:30

Dags att söka till högskolan idag då. I can't wait!   Sigge är här, vi ska gå en promenad nu strax. Han är så himla söt när han sover! :)   Haha, status och äg att kunna uttryck som "phyrrus-seger"!   ...

Av Emilie - 10 mars 2010 15:54

Jag är nog en dålig vän. Jag tror det. Eventuellt också en dålig syster. Vad jag däremot inte tror är att det finns någon som kommer att bekräfta eller bestrida vad jag för tillfället tror om mig själv.. Möjligtvis det där sista då kanske. Sorgli...

Av Emilie - 10 mars 2010 12:25

Jag vill klippa mig. Känner mig så himla trist i nuvarande frisyr. Problemet är dock att jag är feg och INTE vågar prova något alldeles för nytt och småtokigt, utan att jag säääkert vet att det blir bra. Snacka om fegis - DET ÄR JU BARA HÅR!   Fo...

Av Emilie - 9 mars 2010 14:56

Jag kan ju säga så här, att jag riskerar att gå upp sagolikt mycket i vikt om jag inte "byter vanor".. Bah, glass, godis, grädde - gott gott gott!   Och så hade jag matteprov idag. HOPPAS det gick bra, jag är nervös-vös-vös! Tyvärr måste man ju v...

Av Emilie - 4 mars 2010 12:08

Det gör fortfarande lite, lite ont. Speciellt när jag ska "tvätta" kring örhängena. Var lite klurigt att sova inatt, men ju längre natten framskred så gick det bättre och bättre. Avskyr dock att göra en s.k. "rivstart" = det slutar göra ont, och då l...

Ovido - Quiz & Flashcards