Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Emilie - 9 februari 2010 16:30

Jag känner mig lite hängig, är trött på det mesta och i allmänhet (här generaliserar vi vilt!). Jag orkar inte med en massa knäpphetsidéer nu. Mitt största problem är det nya schemat jag fått - jag har helt enkelt ingen aning om hur jag ska applicera det och de nya tiderna på mitt "liv" - som ju är så otrooooligt späckat. Haha!

I vilket fall, det känns som att inget blir bra hur jag än kombinerar eller pusslar ihop det - palla vara hemma halv 11 på kvällen efter att man gått upp klockan halv sju samma morgon..??

Så, det mesta är inte någe vidare, just nu.


En liten ljusglimt är dock att det var marknad idag. "Jippie, är hon knäpp" tänker ni. Jag tänker "Woho, massvis med nya fina garner i glada färger till min väska-to-be :) ".


Huvudet är för närvarande fullt av logaritmer, och jag ska på våtväst ikväll. Därför anser jag att jag gjort mig förtjänt av en paus. Så det så!

Ovido - Quiz & Flashcards