Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Emilie - 13 februari 2010 23:07

Dåså, efter en helkväll med skrubbande, torkande, tvättande och fejande igår så trodde man att man äntligen var i hamn - inte då. Bajsgudarna såg ner på oss och tyckte att - nej, mer mer mer!

Så, de ställde till med ett fullsatt avlopp - ni kan tro hur underbart det är att höra bubblandet från toaletten då grannen spolar, och se hur det som grannen just producerat kommer upp ur duschavloppet. Sakta, sakta kryper det upp på golvet, förbi duschsargen och fram till tröskeln.

Jag kanske inte ska gå in på några detaljer, men då det hela var åtgärdat och jag stod där inne i skiten (ursäkta språket) trodde jag för en stund att aldrig skulle bli ren igen, och oroade mig för att stanken skulle sätta sig i målarfärgen som faktiskt knappt har hunnit torka ännu.

Jaja, så, jag missade melodifestivalen och skidskyttet och allt annat som gick på tv. (igår missade jag även På spåret m.m.), fick äta kall pizza, har mer ont än någonsin i rygg, armar och händer, och har nu alltså - efter många-många timmars skrubbande, skurande, tvättande (har två maskiner på G just i detta nu) - fått nog av det mesta!


Så sant:

Q: What happened?

A: Life did!

Ovido - Quiz & Flashcards