Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Emilie - 12 februari 2010 14:35

Tänk att äntligen få komma hem. Jag har längtat så otroligt, och nu är det äntligen klart. Äntligen äntligen äntligen :) Jag är så glad, så glad. Efter två månader på annan ort så får jag äntligen komma hem till alla mina saker (min älskade spegel), våra 25kvadratmeter är de bästa 25kvadratmetrarna i världen. Jag struntar fullständigt i om det formligen stinker nymålat eller om väggarna börjar krypa in mot rummets mitt på ett smått klaustrofobiskt sätt etc. Det är vårt, och jag älskar det! Punktos slutos.


Kära nån, här har man faktiskt varit orolig att inte ens allahjärtansdag skulle bli "normal" (dvs. underbar). Inte för att JAG har några förväntningar: "Va, är det allahjärtansdaaaag på söndag, jaha *not-unaware-at-all*" :O :)


Underbart, om några timmar kommer jag efter många veckors väntan hem igen, och det som väntar mig är tvätt (ja, shit happens), städ (lägenheten är full av damm och golven är jättesmutsiga efter att alla har klampat in med skor) och disk (ja, dammet har till och med letat sig in i skåpen...)! Men, här klagar vi inte. Borta är bra, men hemma är absolut bäst!


"When I get sad, I stop being sad, and be a awesome instead.. True story!"

That's the stuff :)



"When I get sad, I stop being sad, and be a awesome instead.. True story!"
Ovido - Quiz & Flashcards