Alla inlägg under januari 2008

Av Emilie - 31 januari 2008 19:52

Vem säger att det inte var värt att åka och kolla på en grym teater, och till på köpet få kompledigt på svenskan idag? Äg liksom, eller vad säger du, kakan? ;P

 Dagen i skolan var så fruktansvärt kort, tycker att allt har gått något så otroligt fort det senaste...sick, halvläskigt men ändå gött. Blandade känslor angående detta alltså.

 Har kommit på en bra grej: har lov om en vecka (kind of, vadå fredag liksom ;)  ), och kommit fram till att det passa perfekt med saker som jag tänkt göra, att de blir gjorda during the sports-vacation! Äg, slippa oroa sig för att man ska "missa" det hela osv. m.m....kryptiskt

 Franskan är gjord, har fysikprov och engelska-redovisning nästa vecka, dessutom latin och sääkerligen ännu mer franska... Har sagt det förr och säger det igen: school sucks!

 Och mitt internet laggar sönder :/

Av Emilie - 29 januari 2008 22:20

You know what? I really, really hate romantic comedies - it's awful to watch them without you... <3

Naaaww! Gnissel-gny* ;P

Av Emilie - 28 januari 2008 16:42

Det är måndag...

Av Emilie - 27 januari 2008 22:14

På måndag kommer någon du
gillar att säga dig något du drömt om att få höra från
den personen. Om du inte laddar upp den här texten,
kommer personen tappa sitt intresse för dig och du
kommer få två kärlekslösa år!


 Jag blir nervös av sånt...brrrrr!

Screw mondays! 

Av Emilie - 27 januari 2008 20:06

Det lutar åt att det blir en ny dator, för man kan ju undra när ett så bra erbjudande dyker upp nästa gång - det lär dröja liksom. Något att se fram emot, väntar bara på utlåtandet från en viss person, och så vitt jag vet kanske jag gjort min beställning redan imorgon vid den här tiden. Härligt härligt..

Btw. ska till Falköping imorgon och kolla på teater - den inbillade sjuke. Har faktiskt sett den förut, men, det här är "med skolan", så what choise do I have... Blir kanske kul ändå, dessutom blir det ju antagligen i en annan tappning än den jag sett.

Käre barn, internet laggar sönder, min dator cpar, jag pallar inte! Läxor upp över öronen, det är två långa veckor kvar till lovet, till Saint Valentine's day är det ännu längre :/, I like that day, nowdays ;D hihi!

Koki kommer imorgon också, teatern slutar sent, det är jag glad för. Har ju dock haft honom här hela helgen, men varför ge upp ett vinnande koncept? ;P Ehm, det lät knäppt, men, vad jag menar är att jag gillar (mer än mycket) att vara med honom, varför inte passa på då?

Funderar på om jag ska ta och ta mig i kragen, kanske få nåt gjort, men nä, tror inte det. Jag orkar inte, är för himla laaazy! Hoppas bror ringer snart...

Av Emilie - 24 januari 2008 20:32

Yes, lately I've kind of disappeared from the surface of the Earth... typ

 Nej, men det har vart mycket, jag har haft lite tid och knappt orkat bry mig ;P dålig vana, ska bättra mig!

 Har biologiprov imorgon, försöker att plugga för fullt men vad ska man göra när det finns hela två program som man vill kolla på på tv:n. Handbollen är iaf på här inne nu, pinken är dessutom här och hon är verkligen halvbra på att sitta tyst, stilla och snällt och bara titta på matchen - jag försöker verkligen koncentrera mig på pluggandet. Men, då detta av någon anledning är helt omöjligt att göra så tog jag med mig mitt dåliga samvete hit och försöker åtminstone göra något nyttigt med tiden fram tills det att matchen är slut och jag blir själv här inne. Det är sjukt, men av någon anledning blir jag stressad av min lillasyster. Det är inte hennes fel, vem kan liksom klandra henne, när det är handboll på tv och allt. Btw. så är jag ytterst tveksam till att Sverige fixar det här, även om det sett rätt bra ut.  Äsch, men det vore ju dock kul om vi kunde göra "OS-drömmen" (if I may, it's not my dream...)till verklighet.

Väntar fortfarande surt på att lärare ska skicka tillbaka inlämnade uppgifter. Jag vet inte varför jag bryr mig så himla mycket (kan ha något att göra med att det är viktigt för mitt betyg som ska sättas någon gång framöver), men kanske skulle man bara strunta i att kolla mailen på några dagar så blir det en otrevlig överraskning....

Nog tjötat, jag tänker kolla klart på matchen, sen försöka att plugga lite och får helt enkelt göra mitt bästa imorgon.

 Jag pallar inte! 

Av Emilie - 16 januari 2008 22:16

Nej, jag undrar om jag inte ska ta och börja tänka seriöst på att skaffa en ny dator...orkar inte tänka tanken för närvarande, är helt darrig av "äntligen" ha skickat in den där jävla svenska-essä-skit-uppgiften, som jag bara vet har gått åt helvete.... Kul va?

 Skolan har dragit igång (nähäää???? du skojar ;P), och med den helvetet! Jag har massor att göra, som vanligt, och mitt liv känns just nu ganska obefintligt. Kul kul... Njut eller stå ut!  Så fan heller!


Av Emilie - 13 januari 2008 18:23

...och, nu har jag insett något jag eg. vetat om länge: jag hatar min dator!

Ovido - Quiz & Flashcards