Alla inlägg under april 2008

Av Emilie - 29 april 2008 21:50

Hmpf, har inte börjat översätta latintexten än.. Men, hoppas på att det inte kommer ta såå lång tid, får göra det efter House sen.

 Har bara tre lektioner imorgon, and then I'm off to Ljung and my mosh! :)

Skönt att vara lite ledig några dagar nu...


Jag måste skärpa mig!

Av Emilie - 27 april 2008 22:42

Mamma hämtade mig hos Cookie strax efter tolv idag. Det vad djävulskt att gå upp och åka där ifrån så tidigt, men efter en sååå uuunderbar helg så gjorde det inte jättemycket. Knoshie är min mosh <3

 Först så åkte vi till kyrkan, var på kyrkogården och sen åkte vi hem till farmor. Har varit där på evigheter - shame on me! Mamma hade en massa "rabatter", diverse kuponger hon ville utnyttja så vi drog till Allum, och jag köpte kläder - något jag inte heller gjort på evigheter. Är riktigt nöjd :) good for me.

 Bara tre ruttna dagar nästa vecka. Jag är så glad att jag hoppar jämfota...typ. Eller inte. Kanske skulle man ta och lägga sig snart. Jag kan faktiskt göra som jag vill ikväll :) Det är alltid nåt!

 Nu ska jag gå och äta kräm.


Av Emilie - 22 april 2008 20:59

"Gärna det, Sanna.... Tycker att vi ska börja varje klubbträff med att gråta, alternativt asgarva åt allt som får oss att må skit. Klubbavgiften kan gå åt till att köpa en massa glass som medlemmarna sedan sitter och glufsar i sig direkt ur burkarna - bara för att det faktiskt hjälper (tror jag). Sen behövs det köpas in en motionscykel också, så att vi kan undvika att skapa ännu mer "problem" i våra liv som är så gott som "knökfulla" av mer eller mindre förfärande, ointressanta och rent av destruktiva ting."


 Jag mår, om möjligt, ännu värre idag! Vem tror att jag kommer kugga matten imorgon...totalt??

Svar: Det gör jag...toppen, säger jag bara!

 Något som dock är ganska upplivande (och dock börjar bli smått irriterande vid det här laget) är att jag sedan jag kom hem från skolan kännt att det kittlats i näsan, och som följd av detta nyst ett stort antal gånger, oftast med ett tidsintervall mellan nysningarna på 15-20min. Hoppas jag får hösnuva - inte för att det skulle lösa några problem (snarare tvärt om), utan mest för själva upplevelsens skull.


"Så talar en sann optimist"

Jag vill inte mer nu, det räcker, jag har fått nog!

Av Emilie - 21 april 2008 17:33

Jag mår dåligt...

Jag orkar inte, jag vill inte!



Av Emilie - 20 april 2008 22:13

Another week of hell...grejt!

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.....

Kemiprov imorgon, eventuellt engelskaprov på tisdag, matteprov på onsdag, svenskabok utläst tills på torsdag. I'm in biiig trouble!


Det borde vara straffbart att plugga när "pretty woman" är på tv.

Av Emilie - 15 april 2008 16:16

..det är vad det kallas, tror jag.

Av Emilie - 14 april 2008 17:45

Blä, jag mår kasst..urk och fy faan!

Ovido - Quiz & Flashcards