Alla inlägg den 7 april 2008

Av Emilie - 7 april 2008 21:47

Har varit ganska frånvarande ett tag nu. Det beror kanske inte direkt på att det har varit mycket att göra, utan snarare mycket att tänka på. 

 Temaveckan var lite småseg - är man "ledig" kan man enligt mig, m.fl., lika gärna vara hemma - men okej över lag. Spelade med Janne Schaffer igår. Det var verkligen grymt, riktigt coolt. Lät bra gjorde det också. Det var "grejer det", helt enkelt ;) haha.

 "Tillbaka i skolan" och depressionen är värre än någonsin, läxorna hopar sig och man känner sig så himla nedtyngd av allt som måste göras. Nu fick jag i alla fall läst ut de där jävla "Harry Potter"-böckerna - har inte hunnit med att läsa varken sexan eller sjuan på svenska än, utan bara på engelska..så, fick en "knäpp" och lånade Cookies ex av sexan (eftersom att jag saknar den fortfarande) och började läsa. Nu har jag läst ut dem, bägge två, tio minuter sen..gött! Skönt att ha det avklarat. Har ju knappt pallat att läsa något annat, vem vill det när man har något bättre att läsa?

 Var med Jacob i helgen <3 . Vi hade ledigt på fredagen pga. att lärarna jobbat "för länge" under temaveckan och behövde kompledigt. Det medför ju då att en skola utan lärare inte är en "riktig" skola... - eller nåt sånt, vem bryr sig (?), vi fick ledigt!!

 Körde lite idag igen - asså, körde förra veckan med - och det gick riktigt bra :) Får ta någon (-ra?) lektioner nu innan sommaren, så kan jag träna och så inför hösten. Siktar väl inte direkt på att ta kortet precis på min födelsedag, men om nåt år hoppas jag väl att jag ska ha det...kanske.

 Nog för ikväll, nu börjar "100 höjdare"!

Ovido - Quiz & Flashcards