Alla inlägg den 27 april 2008

Av Emilie - 27 april 2008 22:42

Mamma hämtade mig hos Cookie strax efter tolv idag. Det vad djävulskt att gå upp och åka där ifrån så tidigt, men efter en sååå uuunderbar helg så gjorde det inte jättemycket. Knoshie är min mosh <3

 Först så åkte vi till kyrkan, var på kyrkogården och sen åkte vi hem till farmor. Har varit där på evigheter - shame on me! Mamma hade en massa "rabatter", diverse kuponger hon ville utnyttja så vi drog till Allum, och jag köpte kläder - något jag inte heller gjort på evigheter. Är riktigt nöjd :) good for me.

 Bara tre ruttna dagar nästa vecka. Jag är så glad att jag hoppar jämfota...typ. Eller inte. Kanske skulle man ta och lägga sig snart. Jag kan faktiskt göra som jag vill ikväll :) Det är alltid nåt!

 Nu ska jag gå och äta kräm.


Ovido - Quiz & Flashcards