Alla inlägg under augusti 2008

Av Emilie - 19 augusti 2008 23:27

Jag är verkligen urkass på att hålla igång bloggandet. Men, vem kan eg. klandra mig? Jag har knappt varit hemma mer än totalt två veckor under mitt tio veckor (lögn!!) långa (korta!!) sommarlov.

  Har hittat på så mycket dumheter att jag knappt minns hur det hela började. Det spelar knappast någon roll heller..egentligen.

 I förrgår kom Jacob och jag hem igen, efter en underbart moshig, nio dagar lång husvagnssemester :)

 Igår var en tekniker från dell här och fixade min dator - även det underbart, om än på ett annat sätt. Så, nu är min lilla XPS-mosh glad igen. Inga skumma, vertikala linjer på skärmen, inget urflippat grafikkort, utan den är sitt gamla (eg. nya) jag igen - med nytt moderkort och allt, thihi! :)


Och, så till det allvarliga, fruktansvärda, onämnbara... Skolan börjar igen imorgon. Klockan 13 dock, och det är ju alltid nåt. Koki och jag får med andra ord lite trevlig sovmorgon :)

 Men, med ett helvetes-PA hängande över mig och ett så gott som översållat schema att vantrivas med i ett år så tycker jag inte det ser så ljust ut. Det är en himla tur att jag har Kakan. <3

 Nu är han dock less på att jag sitter här och är asocial - dessutom är det älsklings-Scrubs på tv - så, jag får nog ta och dra mig.

Pussgonatt! Pray for me..

Av Emilie - 8 augusti 2008 18:53

Jacob och jag är i Varberg! Kommer väl hem vad det lider :) Ha det gött! Vi ses...

Ovido - Quiz & Flashcards