Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

But I'm a creep, I'm a wierdo

Av Emilie - 10 mars 2010 15:54

Jag är nog en dålig vän. Jag tror det. Eventuellt också en dålig syster.

Vad jag däremot inte tror är att det finns någon som kommer att bekräfta eller bestrida vad jag för tillfället tror om mig själv.. Möjligtvis det där sista då kanske.

Sorgligt. Får försöka intala mig att att jag "ännu inte träffat den rätta", eller nåt.

Men men, jag är glad ändå!

:)


Jag är hungrig, men det ska inte bli mat än på ett tag. Jag måste orka resa mig ur soffan först, och det KAN jag bara inte med innan jag fått lite mer gjort. J<3 har mattetenta imorgon, och jag ska (förhoppningsvis) få reda på hur det gick för mig på gårdagens prov.

Lets make us both break our legs! :)


Timo - dagens artist


Donkeyboy - dagens band


Emilie - ingenting

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 15 mars 2010 10:30

Dags att söka till högskolan idag då. I can't wait!   Sigge är här, vi ska gå en promenad nu strax. Han är så himla söt när han sover! :)   Haha, status och äg att kunna uttryck som "phyrrus-seger"!   ...

Av Emilie - 10 mars 2010 12:25

Jag vill klippa mig. Känner mig så himla trist i nuvarande frisyr. Problemet är dock att jag är feg och INTE vågar prova något alldeles för nytt och småtokigt, utan att jag säääkert vet att det blir bra. Snacka om fegis - DET ÄR JU BARA HÅR!   Fo...

Av Emilie - 9 mars 2010 14:56

Jag kan ju säga så här, att jag riskerar att gå upp sagolikt mycket i vikt om jag inte "byter vanor".. Bah, glass, godis, grädde - gott gott gott!   Och så hade jag matteprov idag. HOPPAS det gick bra, jag är nervös-vös-vös! Tyvärr måste man ju v...

Av Emilie - 4 mars 2010 12:08

Det gör fortfarande lite, lite ont. Speciellt när jag ska "tvätta" kring örhängena. Var lite klurigt att sova inatt, men ju längre natten framskred så gick det bättre och bättre. Avskyr dock att göra en s.k. "rivstart" = det slutar göra ont, och då l...

Av Emilie - 3 mars 2010 21:57

Då var det klippt! Eller, "håligt" eller nåt.. Skitsamma, jag har två nya hål i mitt ena öra, och jag är jättenöjd! Hurra hurra hurra! :) Linken började, som vanligt, med sitt tjöt: "Du ser ju ut som en riktig gangstah'! "   Det gamla ordspr...

Ovido - Quiz & Flashcards