Alla inlägg den 8 december 2008

Av Emilie - 8 december 2008 18:55

Engelska, svenska, filosofi och kemi,

Allt är problemlöst, trots viss mani

Men med vissa av ämnena försvinner all glöd:

Matte och fysik kommer bli min död!


"Elevens klagan"

Påbörjad diktsamling

copyright 2008

Av Emilie - 8 december 2008 18:20

Jag vägrar tro att det är jag. Det är inte jag. Det kan det inte vara. Jag är "oskyldig" och ansvarar inte för "de ord som kommer ur min mun". Ni, som min värld till så stor del består av, ni sviker mig och får mig att vilja gå undan. Förändringarnas tid, är den kommen? I så fall, rädda mig!


Korsord: "En liten, försynt varelse som försöker vara alla till lags och då och då befinner sig i depressionstillstånd. Har ofta hela världen emot sig. Sex bokstäver"


Jag behöver lugn och ro. Länge. 

Ovido - Quiz & Flashcards