Alla inlägg den 5 september 2007

Av Emilie - 5 september 2007 20:48

Näe, jag vet inte. Latin var väl sådär. Bortsett från att man inte fattade någonting så var det väl rätt okej. Kommer att bli ett helvete, fick ju för bövelen läxa till imorgon!! Och meepmeep verkar vara en svår en. Fy sjutton, aaaas också!

Sen, vad ska jag klaga på mer (gör jag annat här?)? Jo, har matteläxa och franska till fredag, sen så, ööh, hmm...kan inte komma på nåt mer att klaga på. Damn!

Nej, jag skojar...inte om att jag inte kan komma på nåt mer att klaga på asså. Eh, invecklat, blev det för mej iaf. Skrev om den meningen fem ggr...asg.

JO, kemi, ftw (som enligt mej betyder f**k the world), och imorgon kommer slavdrivarna (jaa, gymnasiet är frivilligt, jag vet!!) pracka på oss (mej) ännu mer. My god, jag älskar skolan...not!

Herregud, jag har verkligen inget intressant att skriva. Bara klagar på hur tråkigt allt är....JO! Vi ska få kabelteve ;D deeeet är positivt! Hihi, jag är så glad att jag spricker över det...det tar ut de övriga, tråkiga, negativa, deprimerande....ojojoj, började nästan gråta där. Skärpning! Jag har ju grejs att plugga...buhu!

Ovido - Quiz & Flashcards