Alla inlägg den 20 september 2007

Av Emilie - 20 september 2007 15:23

Jag är trött, och mamma har inte kommit hem än så jag kanske måste sitta i Fölene hela kvällen och pyssla med en dator, istället för att kunna göra det nu. Har knappt två timmar på mej, säg en och en halv. Mamma måste ju komma hem också, och sen dröjer väl det innan vi kan komma iväg.

 F*an, får dissa att spela om jag inte hinner, hmpf! Orka!  Jag hatar att ha så här mycket läxor, det är otroligt! Hur sjutton ska jag hinna??

 En sak i taget och ingen panik = Positivt tänkande som aldrig funkar att psyka sig själv med. Bah!


Danmark är än så länge ute ur gruppspelet, som Sverige, men det är ju inte över. Kan bli ett helvete för Kina istället....

Ja, jag kollar på fotboll när jag egentligen borde göra någon nytta, som att plugga kanske?! 

Ovido - Quiz & Flashcards