Alla inlägg den 30 september 2007

Av Emilie - 30 september 2007 21:30

Den här dagen har verkligen - till största delen, från eftermiddagen och framåt - varit helt meningslös..

Jag har inte gjort någonting vettigt, kunde ha fått gjort en massa. Men, samtidigt så är ju kvällen ung, än så länge. Kanske skulle man få något plugg gjort, åtminstone lite. Det är så mycket nu att jag har noll koll. Eller, det var en lögn, jag har bra koll på vad som ska göras men om jag redan hade gjort vad som ska göras hade jag haft bättre koll på det jag ska kunna och då hade allt varit mycket lättare och man hade kunnat glida igenom den här veckan och bara "se fram emot" språkprojektet nästa vecka som håller på i tre veckor, fram till lovet. Ett helvete, antagligen i grupper med språklektioner som vanligt - dvs. franska och latin. Jävlar!

Jag orkar inte med projekt, grupparbeten och sådant tjafs nu, det brukar bli så himla tråkigt. Man har massor att göra hela tiden, hamnar kanske i en sugig grupp och så ska man skriva någon jävla uppsats på 82½sida....säääkert!

 Buhu, depression....

Btw, jag tror att jag är besviken, men är inte riktigt säker....eller, nej, det är jag inte, besviken alltså!

F*an vad meningslöst, jag hatar korta helger!

Av Emilie - 30 september 2007 20:08

Det är det enda man kan säga :D

 Av någon anledning är jag sjukt positiv något jag - med tanke på hur mycket jag har att göra - inte borde vara...men, vem är glad obefogat?
 Jag får väl för f*an vara hur jävla glad jag vill?

Deprimerande dock att helgen gick så himla fort - det gör de alltid :'( usch! 

Ovido - Quiz & Flashcards