Alla inlägg den 13 september 2007

Av Emilie - 13 september 2007 23:03

Ja, jag vet, men jag tror att jag är nöjd nu...nästan i alla fall.

Nuuu är det pluggdags, nightinight! (hur det nu stavas...)

Av Emilie - 13 september 2007 21:40

Har hittat tillbaka till ett av mina gamla favvo-ord:

puckad (i resp. former)! Haha, har till en början använts i helt fel sammanhang, men det tar väl ett tag innan det "hamnar på plats" igen, så att säga.  

 Näe, jag har inget intressant att berätta, har som vanligt en massamassamassa läxor i ämnen och ingen ordning på vilken läxa som var till när....eller jo, det är klar jag har koll, vad trodde du? Det är ju jag liksom, ffs.

 Vad var det jag skulle säga nu igen? Jo, det är fredag imorgon, fredag betytder två saker: en helvetes jävla seg mattelektion sist på dagen imorgon och att det typ är helg. Det ena är jättenegativt, tråkigt och sorgligt och deprimerande osv med fler synonymer till dessa nyss nämnda adjektiv....tur att min svenskalärare inte har adressen till den här bloggen, jag kanske skulle fått skäll då. Fast, eg. kan jag ju inte veta det, öh, fastland menar jag, men, näe, det tror jag inte...fast man vet ju aldrig...brr!

 Näe, nu får jag skärpa mej, måste börja plugga nu. Kommer inte bli något gjort helt ordentligt men, får ju åtminstone försöka..

Ovido - Quiz & Flashcards