Alla inlägg den 2 september 2007

Av Emilie - 2 september 2007 19:37

Eh, ja, är inte riktigt säker på det här men...nån som klagar?

Jag kan i alla fall läsa texten, det är väl det viktigaste. Har testat alla möjliga olika kombinationer och är ändå inte helt säker på att grått blir bra. Aja, whatever...

Av Emilie - 2 september 2007 16:39

Justdetja! Min iPod kommer hem idag! Hurra hurra, wohoo!


Och, ehm, brorsan med den...

Av Emilie - 2 september 2007 16:35

Jag älskar min simba-katt :) det gör inget att han väcker en på morgonen när man helst vill fortsätta sova - han är så moshigt moshig ibland så man bara vill äta upp honom...mjao!

 Snart dags, eller ja, snart och snart, snarare ca.40min kvar tills dess att fiskgratängen är klar, mumsigt värre...usch, jag är hungrig. Mår i alla fall bättre idag, honungsvatten funkar. Nu ska jag bara bli av med snuvan också.

 Fy bubblan, massor med läxor redan och det är bara andra veckan, inte en chans att jag kommer klara den här terminen - tänk hela läsåret, eller de TVÅ läsår jag har kvar av mina "frivilliga" gymnasiestudier. Visst klagar man: f*an, nu ska vi ha matte, jag har massa läxor, blablabla. Även om det är frivilligt så är det ju eg. inte det - vem går inte gymnasiet liksom?

 Dirty dancing var bra, mycket bättre än jag trodde. Här har man haft den på vhs i flera ååår, syrran har tjatat osv, men inte då att man kommit sig för att kolla på den. Förrän nu idag då . Den var bra.

 F*an, fortfarande 35min kvar, tror jag - kollade inte ens på klockan när jag satte in den. Jaja, lär ju märka när det börjar lukta bränt, i värsta fall.

Ovido - Quiz & Flashcards