Direktlänk till inlägg 17 november 2007

Tråkigt..

Av Emilie - 17 november 2007 22:03

Okej, så, alltså, för att ha något att göra bara. Jag snodde "någons" lista (ditt namn som kommentar tack, så får du cred), och bestämde mig inte bara för att blanda låtarna från en skiva, utan hela jävla iPodbiblioteket, dvs. i princip all musik jag äger...detta ska bli intressant:


1.Ställ in musikspelaren på shuffle - blanda

2. Tryck framåt efter varje fråga

3. Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv



1. Hur mår du idag?

Vem tänder stjärnorna

2. Hur kommer dagen (idag) vara/ha varit?

Real sugar (my ass!)

3. Vad var det första du tänkte när du vaknade?

You don't understand me

4. Vad är det sista du kommer att tänka innan du somnar idag?

The brothers cup

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om dem fick välja åt dig?

Tous les visages de l'amour

6. Hur är det med kärleken?

Anyone (w00t???!!!)

7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?

Dressed for success - Live in Sydney

8. Hur mår dina vänner?

Blame

9. Tycker dina vänner om dig?

Typical male (ASG!!! Hjälp!)

10. Hur ser folk dig som?

I botten på glaset (hoppas jag verkligen inte!!)

11. Spanar folk in dig?

En tanke om gräsklippning ("ljudbok-spår"...ehm, skumt!)

12. Är du bra i sängen?

Första vackra dan i maj

13. Har någon sexfantasier om dig?

Stagecoach

14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige?

As time goes by (intressant, och väääldigt intetsägande svar där asså)

15. Hur kommer du att dö?

Ain't misbehavin'

16. Vad skulle du heta om du var född i framtiden?

Things will never be the same
17. Vilken är din oturs låt?

Do nothing till you hear from me

18. Vilken är din tur låt?

Vulnerable (tur my ass!)

19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?

Nu haver jag bedragit dig

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?

Real sugar - G.M Remaster'03
21. Hur är det med ditt liv?

Jassgossen

22. Hur kunde det ha varit i ditt liv om du hade valt andra vägar?

Min polare Per (tragiskt, med andra ord)

23. Hur kommer ditt liv bli?

Fimpen (???)

24. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?

Como la lluvia en el cristal (= Watercolours in the rain)

25. Hur kommer vintern att bli?

The sea hawk

26. Finns det någon om är hemligt kär i dig?
The look (hmm?)

27. Kysser du bra?

Harley Davidson

28. Mår din kropp bra?

Vulnerable (igen, wtf??? sick!)

29. Får du tillräckligt med sex?

So much I've heard


Hmpf...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 15 mars 2010 10:30

Dags att söka till högskolan idag då. I can't wait!   Sigge är här, vi ska gå en promenad nu strax. Han är så himla söt när han sover! :)   Haha, status och äg att kunna uttryck som "phyrrus-seger"!   ...

Av Emilie - 10 mars 2010 15:54

Jag är nog en dålig vän. Jag tror det. Eventuellt också en dålig syster. Vad jag däremot inte tror är att det finns någon som kommer att bekräfta eller bestrida vad jag för tillfället tror om mig själv.. Möjligtvis det där sista då kanske. Sorgli...

Av Emilie - 10 mars 2010 12:25

Jag vill klippa mig. Känner mig så himla trist i nuvarande frisyr. Problemet är dock att jag är feg och INTE vågar prova något alldeles för nytt och småtokigt, utan att jag säääkert vet att det blir bra. Snacka om fegis - DET ÄR JU BARA HÅR!   Fo...

Av Emilie - 9 mars 2010 14:56

Jag kan ju säga så här, att jag riskerar att gå upp sagolikt mycket i vikt om jag inte "byter vanor".. Bah, glass, godis, grädde - gott gott gott!   Och så hade jag matteprov idag. HOPPAS det gick bra, jag är nervös-vös-vös! Tyvärr måste man ju v...

Av Emilie - 4 mars 2010 12:08

Det gör fortfarande lite, lite ont. Speciellt när jag ska "tvätta" kring örhängena. Var lite klurigt att sova inatt, men ju längre natten framskred så gick det bättre och bättre. Avskyr dock att göra en s.k. "rivstart" = det slutar göra ont, och då l...

Ovido - Quiz & Flashcards