Alla inlägg den 5 november 2007

Av Emilie - 5 november 2007 21:19

Just idag, just den här veckan, så hatar jag skolan otroligt mycket. Har egentligen ingen tid ens till att skriva det här inlägget, men passar på i pausen på Cityakuten, som jag "självklart" måste se...wtf, det är ju inte direkt så att jag kommer ha någon övrig fritid den här veckan :P Att vara i simhallen 2h räknas INTE som fritid.

 Palla, det är helt sjukt mycket att göra, och jag bara måste (!) börja med det idag. Jävla skit, kan inte se någon anledning till att försöka "locka" nytt folk till skolan nästa år - de lär ju komma ändå, gymnasiet är (som sagt) frivilligt, my ass!! Jag vill inte gå tillbaka dit mer den här terminen. Och det var knappast mycket till lov vi hade. Buhu, this will kill me and I',m gonna die, snyft* !

Ovido - Quiz & Flashcards