Alla inlägg den 30 november 2007

Av Emilie - 30 november 2007 10:48

Hemma en kort stund bara, har putsat fönstren (några till, jag putsade igår också)...orka sitta i skolan i 1½h och göra ingenting. Can make myself useful instead :P Så, nu har jag varit duktig och typ gjort vad jag skulle..typ...bör åka tillbaka till skolan snart, gympan börjar tio över så. Först kanske man dock ska ta och överväga om man ens ska vara med - halaja-ontihalsen liksom...

 I vilket fall, jag ska nog vara med, sen är det grötgröteligrötgröt till lunch idag också...det funkar ju bättre än det mesta de brukar servera så, yummie! 

 Usch, kemi och matte...jag vill inte!! Men, se det positivt, nu är det "bara" ca.5h tills dess jag kommer hem, och då ska baka ett jävla lass bullar, vet inte hur många, vet inte vart jag ska göra av dem, vet inte heller hur det blir imorgon så jag är lite smått förvirrad. Men wtf, det får lösa sig, jag kan väl för f*an inte hålla koll på allting hela tiden?  


Woho, M.A.S.H kommer ikväll!! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards