Direktlänk till inlägg 19 juni 2007

Sommarångest

Av Emilie - 19 juni 2007 20:41

Hemkommen, efter en ganska (snarare ovanligt) trevlig dag med mor och syster. Har spenderat bortåt 10 000 spänn - himmel, mamma höll på att svimma när vi kom ut från rörstrand...nu var det ju iåförsej inte på rörstrand som vi spenderade så mycket, men ändå. Smakar det så kostar det, I guess...

 Fruktansvärt hungrig redan innan tre, måste ju bara sluta äta frukost vid 12....det är för tidigt ;) näe men seriöst..

Iaf, vi käkade fisk, baguette och potatissallad...Fisk=rökt, pinfärsk lax = mmmmmums....knas. I vilket fall - det var gott!

Imorgon blir det göteborg. Sitta barnvakt kan vara oerhört trevligt, men är sällan det...förutom i det här fallet. Barnet är lika med en liten, liten hund :)

 Midsommar blir nog traditionsenligt firat (alltså tråkigt...shisses, måste vara psycic som vet det redan nu (hur fan det nu stavas)...whatever, ska kanske inte ta ut något i förskott), ser inte fram emot att äta sill mer än jag brukar - det är ju inte så speciellt egentligen, knappt gott ens. Men, midsommar blir det, med eller utan sill så jag ska sluta filosofera så himla mycket över det (snälla någon, rädda mej!!).

 Måste stå emot frestelsen att stänga in mej på mitt rum i två månader, fram tills skolan börjar. Lär ju åtminstone vara utsövd då, men knappast brun...näe, det skulle jag inte palla. Älskar sommaren...som sagt, bullshit.

 House nu, gotta go..


 
 
Alex

Alex

20 juni 2007 16:57

du får la haka på mig och josefine på midsommar om inte annat ^^

http://malafanpavaggen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 15 mars 2010 10:30

Dags att söka till högskolan idag då. I can't wait!   Sigge är här, vi ska gå en promenad nu strax. Han är så himla söt när han sover! :)   Haha, status och äg att kunna uttryck som "phyrrus-seger"!   ...

Av Emilie - 10 mars 2010 15:54

Jag är nog en dålig vän. Jag tror det. Eventuellt också en dålig syster. Vad jag däremot inte tror är att det finns någon som kommer att bekräfta eller bestrida vad jag för tillfället tror om mig själv.. Möjligtvis det där sista då kanske. Sorgli...

Av Emilie - 10 mars 2010 12:25

Jag vill klippa mig. Känner mig så himla trist i nuvarande frisyr. Problemet är dock att jag är feg och INTE vågar prova något alldeles för nytt och småtokigt, utan att jag säääkert vet att det blir bra. Snacka om fegis - DET ÄR JU BARA HÅR!   Fo...

Av Emilie - 9 mars 2010 14:56

Jag kan ju säga så här, att jag riskerar att gå upp sagolikt mycket i vikt om jag inte "byter vanor".. Bah, glass, godis, grädde - gott gott gott!   Och så hade jag matteprov idag. HOPPAS det gick bra, jag är nervös-vös-vös! Tyvärr måste man ju v...

Av Emilie - 4 mars 2010 12:08

Det gör fortfarande lite, lite ont. Speciellt när jag ska "tvätta" kring örhängena. Var lite klurigt att sova inatt, men ju längre natten framskred så gick det bättre och bättre. Avskyr dock att göra en s.k. "rivstart" = det slutar göra ont, och då l...

Ovido - Quiz & Flashcards