Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Emilie - 20 juni 2007 21:24

Jävla skit, som aldrig funkar...det är hopplöst!

Msn dampar, jag sitter här alldeles själv med endast en liten hund som sällskap - en väldigt snäll hund, men ändå. Nu har jag ju inte så jäättemycket emot situtationen, här finns ju liksom fler tvkanaler än vad vi (med största sannolikhet) någonsin kommer att ha hemma. Jag klagar alltså inte! (jävlasatanshelvetefårettnervöstsammanbrottsnartga
ah)

Så, vad gör jag då? Absolut INGENTING!! Behöver ju inte ens rasta vovvsingen en gång i timmen längre. Hmpf! Triiist...har ju massor att läsa iåförsej, men saknar lust att göra något över huvud taget just nu. Ska fortsätta vakta telefonen/erna som en hök (och kanske också vovven - vi vill ju inte att det ska hända någon liten otrevlig olycka, eller hur? ;)) och kolla på tv...börjar missbruka choklad och te här om en liten stund nu, får se när andan faller på. Fan, man skulle haft ostbågar...

Hata tråk, jag är bara inte asocial...eller jo....?...whatever...kanske får ta och "göra en lista", asså, inte göra en själv utan snarare fylla i en...för hand....då lär jag vara "upptagen" ett tag iallafall :P sigh....punktpunktpunk (börjar bli galen, idioti).

Näpp, får sluta upp med min fake-depression här nu och hoppas på en ljusare framtid (en inte allt för avlägsen sådan...ljusare framtid alltså).

Mera te och choklad till folket!! (I det här fallet betyder "folket" Emilie, alltså jag/mej, och inget/ingen annat....folket ("den/det" riktiga) gillar ju inte ens te liksom, asg).

Varfööör köpte jag inte ostbågar?!?!

Ovido - Quiz & Flashcards