Alla inlägg den 25 juni 2007

Av Emilie - 25 juni 2007 22:15

Fan, råkade trycka på enter innan jag hunnit skriva mer än rubriken :P asg..helknäpp.

 Eh, idag så har jag tvättat en husvagn i ösregn...och skruvat upp jävlahelvetessatans fästen överallt. Det är ju helt sinnessjukt att man ska behöva hålla på som jag har gjort idag. Har ju bara skällt ut folk och jobbat ihjäl mej. Men, så kom en "ängel" med "ekelektriska apparajter", och vips blev memmens arbete såå himla mycket lättare. Fy fan, vad mycket tid jag kunde ha sparat...

 Sen så, hmm...vad var det jag tänkte på? Hmm...näe, det var nog inget vilktigt :P Kom på att det är väldigt mycket jubileer (jubileum i plural...wtf blir det? :S ) i år...nån blir 100, nån 50, nån 15, nån 75, nån 120 (fast den personen har å andra sidan varit död i 40 år, och där med spelar det inte så jättestor roll....nu lär jag ju får onda andar på/över mej, men det känns faktiskt liiite mer, typ, eh, "relevant" (?) att koncentrera sig på "de levande")...fast inte för min del då :P jag blir ju liksom bara 17, inte något jämnt över huvud taget! Hmpf, fnys, orättvist det kan vara..jag kommer bli bortglömd och får sitta där på mitt rum och gråta över att jag inte har något att fira...tänker fanemej fira ändå, men jag har ju lite tid på mej så låt oss inte gå händelserna i förväg. Det löser sig alltid ändå, på något sätt...och gör det inte det så går det åt skogen och då får man leva med det. Nej, nu blir det bara en massa meningslöst flumm, ska lägga ner nu.

 Shisses, ny dag redan...och jag som "började" skriva, dvs. skrev rubriken kl. 22.15 typ :P Haha, patetiskt...

 Skoj med ösregn imorgon, blir ett första dopp då ...

Ovido - Quiz & Flashcards