Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Emilie - 21 juni 2007 19:26

Orka midsommar!!

Fy f*an, hur tråkigt får man ha egentligen?? Jag vet inte asså, men, det nervösa sammanbrottet jag har gått omkring och oroat mej för känns annalkande (ja, det stavas faktiskt så)...fy bubblan för mej, midsommar, nervösa sammanbrott och midsommar..igen JA!

Idag har jag inte gjort någonting alls, inget, zero, zip, njitz, nothing :P ororar mej dessutom för morgondagen och hur jag egentligen kommer sitta där, på min ålders höst (nu menar jag bokstavligt talat och inte morgondagen med "ålderns höst") på midsommar och äta sill som jag förmodligen kommer börja gilla (shisses!!) och vara helt allena...på midsommarafton....skulle inte ha något som helst emot att vara allena, med katten imorgon. Tänk bara: jag, katten, en flaska med något gott (gud förbjude, jag vill ju inte dö..) och midsommar på skansen. Det låter väl härligt...åsså jordgubbar förstås ;) det sägs förhöja både ett och annat ("ett" ska visst vara champagnesmaken...asg).

 Näe, seriöst nu, jag är ganska deprimerad över faktumet att jag inte har något liv...varför gråta över spilld mjölk (grädde?) innan man ens har spillt den liksom? (metafor till att gråta över att man bara veeeet att ens liv kommer bli långt och ensamt, innan dess att man ens fyllt 17....deprimerande, men å andra sidan är det ju bra att tänka långsiktigt! Gör man det så kanske man kan undvika att mjölken (om igen: grädden?) blir förspilld, och kan göra något bra av sitt liv istället....nu fattade jag knappt själv vad jag skrev där, så jag blir inte förvånad om det är så att ingen annan fattar).

Oj, måste ner och köpa sushi nu - de stänger 8. Ganska motsägelsefull jag är, men man måste ju våga (har faktiskt ätit sushi förut, tro inte att jag är någon nybörjare på sånt här, asg).

 Aja, återkommer ang. färgerna på min blogg - det är bara på prov ;P

Ovido - Quiz & Flashcards