Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Emilie - 6 maj 2009 20:56

Har nu äntligen skickat in mina fysiklaborationsrapporter.. Det känns bra, men samtidigt är jag helt slut av allt knåpande. Det har tagit närmre 40h arbete att färdigställa dem... I vilket fall, nu är jag klar och kan börja fokusera på annat. Woho :(


 Inatt hade jag något av ett breakdown. Det var jobbigt. Det värsta med att ha mer att göra än vad man klarar av är att man plötsligt kan komma till insikt att det är så HÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket x10^20 att göra, och att då känna hur adrenalinet börjar flöda i kroppen. Det är bara till att falla ihop i en liten hög och saktna låta det passera. Sakta sakta. Idag mår jag bättre, men jag fasar inför nästa gång det ska drabba mig. Jag bara väntar.


 Förut idag var jag på prov-make inför studentbalen, så jag har varit jätte-jättefin hela kvällen nu - minst sagt upplyftande. Det är bara att stålsätta sig nu och verkligen ta tag i engelska C-uppsatsen. 

Woooosh, adrenalin, jag är nere på botten igen..

Ovido - Quiz & Flashcards