Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Emilie - 4 maj 2009 21:27

Det här har utan tvivel varit en av de värsta dagarna i mitt liv.. Utan tvivel! Vad kallas det när man mist livsglädjen? Det är i vilket fall där jag befinner mig nu, i det tillståndet.. Det kan inte vara bra det här alltså!


Av Emilie - 4 maj 2009 14:00

Jag är hemsk, värre än det värsta avskum som någonsin vandrat på denna jord. Jag är värre än Kejsar Nero och Bush, för jag är en bedragare.

 Dessutom lyssnar jag på Beyoncé (och kan stava hennes namn). 


Det är svårt att förklara vari hemskheten ligger, vad jag gjort. Det är ännu svårare att fixa och ordna upp allt igen för, när ingen längre litar på en så blir det en omöjlig uppgift - ingen vill tro att man kan eller ens vill. Åh, jag känner mig rutten!

 Ständig oärlighet har förföljt mig, jag har förtärt lögner och druckit mig otörstig på svek. Jag är ett avskum och värre ändå. Jag är giftgenen som styr mitokondrien att producera vitt, fränt slem med vilket blommor förgiftar predatorer då de smälter den. Lågt!

Ovido - Quiz & Flashcards