Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Emilie - 5 maj 2009 16:11

Jag har nu suttit med mekaniklabrapporten i nästan tre timmar. Jag har gjort klart två av fyra laborationer, och visst känns det bra, men det skulle kännas tusentals gånger bättre om jag blev helt helt klar innan, låt oss säga sju ikväll..

Tror någon på jag klarar det?!

Shisses, det borde jag verkligen klara av egentligen. Men, samtidigt är de de två tyngsta labbarna kvar, och sammanfattning, slutsats och formelsamling utöver dem... Det är i och för sig gjort på en handvändning om man jämför med själva labbarna. Åh, näe, nu ska jag inte sitta här och babbla mer. Jag vill kunna se på House ikväll med gott samvete, kunna komma igång med min tio sidor långa, ickepåbörjade c-essay som ska vara inne på söndag, samt plugga biologi inför mitt prov på måndag..


 Det här kommer att spricka snart, men jag försöker hålla mig flytande. Gud så svårt det är dock - framför mig har världens gulligaste kissemiss kidnappat min stol, och nu ligger han och TVÄTTAR sig! Ååååååh!

Ovido - Quiz & Flashcards