Alla inlägg under juli 2007

Av Emilie - 3 juli 2007 21:24

Näe, nu blev det länge sen sist, but, what can I say? It has been a busy weekend...

 Näe, hängde med cookie fredag-söndag, riktigt trevligt - as always ;) I söndags så fick vi upp det förbannade jävla förtältet. Jag kanske inte hade slitit så himla hårt egentligen, men det kändes rent ut sagt förjävligt efteråt. Ont typ överallt. Men, vad gör man inte för att få lite ro på semestern? Förresten, vadå "semester"? För min del heter det fortfarande sommarlov, tänker inte ändra på det i år i alla fall. Sen får vi väl se hur det blir med jobbsökandet nästa år, att dagdriva kan vara rätt så trevligt. Hihi...

 Näe, eller jo. Igår så fick vi in "golv" i förtältet också, och lite bord och stolar och sådant krams (nej, inte krims...btw, två m? I krims och krams menar jag...hmmm, jo kanske det). Det blev jättefint! Mammsen och lill-linken drog iväg till sturup (ja, utanför malmö) på eftermiddagen och jag drog till gbg. Walked the dog and so on...it was trevligt, och, later they came tillbaka och hämtade mej (hur orkar jag??). Vi åkte alltså hem då ja.

 Näe, aujourd'hui (alltså "idag") var jag och Fredrika i gbg (igen ja, asg) och hade det riktigt trevligt! Med tanke på de smärre pinsamheter som jag under dagen skyllde på att "vi tog fel utgång (man kunde dock gå in genom den också) på stationen" (vilket berodde på att sj bestämt sig för att ta in tåget på spår "fel" enligt mej), så har jag kommit fram till (lyckades klämma sanningen ur mig själv, kände ånger) att hon (dvs. Fredrika) har ett ypperligt lokalsinne, som varesig hon eller någon annan borde/bör klanka ner på! Så, nu var det sagt, asg..

 Näe, manjana (alltså "imorgon"...hahaha) blir det camping, får väl se hur länge man står ut i ösregnet. Tur att man har teven med, men å andra sidan lär vi ju inte se något pga. att vi inte han någon box...fyy faaan, å tänka på det nu! Det blir "el elgiganto" (spanskt uttal) imorgon, om jag så ska släpa dit mamma. Jag måste ha TV! Inget snack om det! Punkt slutt liksom! (oj, uttropstecken, asg)
 Näe, orka sitta uppe till halv tre. Kanske spelar in det istället. Kommer nog inte kunna somna ändå om jag är uppe så länge...dessutom är det väl inte så himla nyttigt heller. Wtf, får anpassa mig - det är liksom lönlöst om folk(et) somnar tidigt och jag inte kan somna före två. Det blir dumt på något sätt, ledsamheter pga. för mycket tankar och nattluft osv. Jag ska bättra mej, men, wtf, nntkt...asg!

Ovido - Quiz & Flashcards