Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Emilie - 24 juli 2007 21:10

Som farmor sa. Men imorgon och framåt helgen skulle det visst bli bättre väder....tror jag så mycket jag vill på :O Fy f*aan, det är verkligen deprimerande. Är himla skansen på tv nu, där är det nästan fint väder ju. Riktigt jävla orättvist! Bojkottning...

 "Ett jävla väder häjar, i detta jävla land." Äg, om ni frågar mej.


Mammsen och jag var i "lischöpinge" idag. Rörstrand, husvang-svensson å så ni vet. I Vara käkade vi "Maräng cup" på Hanssons. Det var intressant, men jag hade velat ha mer choklad. Från början var det gött att svalka sig lite, men efteråt frös jag ju som om det hade varit november. Det blev nästan rumpvärmare (asg) på väg hem i bilen asså. Åsså började det regna också. Usch vad tråkigt. Ska stanna inomhus och läsa och kanske pallra mej iväg till gbg någon dag, nu när det ändå är rea å skit....eller näe, det får förresten bli som det vill med det - är man pank finns det inte mycket att göra mer än att ta tåget dit och hem direkt.

 Wtf, det här är bara en massa pladder, nånsens (hur stavas det nu då? sigh*).


"Tous les garçons et les filles de mon age, tra-la-la-la-la-la-la-la-laaa..."

 ah ;D

Av Emilie - 24 juli 2007 00:04

Nope, jag kommer inte kunna vänta med att börja läsa, börjar ikväll. Har iåförsej redan "tjuvstartat", men wtf, det är väl jag som bestämmer när och hur mycket, eller? Det här är ju lite sick asså...asg.

 Ny bok till helgen, har i alla fall nåt att göra :) förutom att passa katten, hihi. Camping är trevligt - förutom när man måste ösa vatten. Idag öste vi typ 450l!! Det är verkligen vrickat. Men, vad är tjusningen om inte att ösa vatten när man campar? Fast, jag campar ju inte just nu då. Är hemma och kommer så vara hela veckan...hemma bäst typ, haha.


Ovido - Quiz & Flashcards