Direktlänk till inlägg 24 juli 2007

..och det regnar något alldeles förskräckligt!

Av Emilie - 24 juli 2007 21:10

Som farmor sa. Men imorgon och framåt helgen skulle det visst bli bättre väder....tror jag så mycket jag vill på :O Fy f*aan, det är verkligen deprimerande. Är himla skansen på tv nu, där är det nästan fint väder ju. Riktigt jävla orättvist! Bojkottning...

 "Ett jävla väder häjar, i detta jävla land." Äg, om ni frågar mej.


Mammsen och jag var i "lischöpinge" idag. Rörstrand, husvang-svensson å så ni vet. I Vara käkade vi "Maräng cup" på Hanssons. Det var intressant, men jag hade velat ha mer choklad. Från början var det gött att svalka sig lite, men efteråt frös jag ju som om det hade varit november. Det blev nästan rumpvärmare (asg) på väg hem i bilen asså. Åsså började det regna också. Usch vad tråkigt. Ska stanna inomhus och läsa och kanske pallra mej iväg till gbg någon dag, nu när det ändå är rea å skit....eller näe, det får förresten bli som det vill med det - är man pank finns det inte mycket att göra mer än att ta tåget dit och hem direkt.

 Wtf, det här är bara en massa pladder, nånsens (hur stavas det nu då? sigh*).


"Tous les garçons et les filles de mon age, tra-la-la-la-la-la-la-la-laaa..."

 ah ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 15 mars 2010 10:30

Dags att söka till högskolan idag då. I can't wait!   Sigge är här, vi ska gå en promenad nu strax. Han är så himla söt när han sover! :)   Haha, status och äg att kunna uttryck som "phyrrus-seger"!   ...

Av Emilie - 10 mars 2010 15:54

Jag är nog en dålig vän. Jag tror det. Eventuellt också en dålig syster. Vad jag däremot inte tror är att det finns någon som kommer att bekräfta eller bestrida vad jag för tillfället tror om mig själv.. Möjligtvis det där sista då kanske. Sorgli...

Av Emilie - 10 mars 2010 12:25

Jag vill klippa mig. Känner mig så himla trist i nuvarande frisyr. Problemet är dock att jag är feg och INTE vågar prova något alldeles för nytt och småtokigt, utan att jag säääkert vet att det blir bra. Snacka om fegis - DET ÄR JU BARA HÅR!   Fo...

Av Emilie - 9 mars 2010 14:56

Jag kan ju säga så här, att jag riskerar att gå upp sagolikt mycket i vikt om jag inte "byter vanor".. Bah, glass, godis, grädde - gott gott gott!   Och så hade jag matteprov idag. HOPPAS det gick bra, jag är nervös-vös-vös! Tyvärr måste man ju v...

Av Emilie - 4 mars 2010 12:08

Det gör fortfarande lite, lite ont. Speciellt när jag ska "tvätta" kring örhängena. Var lite klurigt att sova inatt, men ju längre natten framskred så gick det bättre och bättre. Avskyr dock att göra en s.k. "rivstart" = det slutar göra ont, och då l...

Ovido - Quiz & Flashcards