Alla inlägg den 30 juli 2007

Av Emilie - 30 juli 2007 22:18

Okej, blir väl ett inlägg lite tidigare ikväll då. Orka vara uppe till kl.1

 Eh, idag sov jag länge, och på eftermiddagen kollade jag och linken på HP4 (Harry Potter and the goblet of fire). Den har jag på något sätt lyckats med att missa, trots att jag nånstans vetat att den kommit ut och till och med tycker mig sett bitvis av (eller om det är min äg fantasi som har prickat precis rätt...mycket möjligt, asg), men antagligen är det minnesbilder jag har från trailern (som jag är typ helt övertygad om att jag sett..typ). Fy bubblan, men nu har jag i alla fall bevisat mej INTE vara en s.k.  HP-nerd, haha. Saknar ju t.o.m flera ex. Aja, whatever.

 Nu får man bara komma på hur man ska tillbringa kvällen...har ju inte något som är jättefångande att läsa direkt, även om jag verkligen "har att läsa" (skam, hata!). Men, vid närmare eftertanke kommer jag nog att strunta i det, tror jag...om jag vågar. Feigs!

 Känner mej lite melankolisk. Linken påminde mej om mammsens present, det är ju för fan augusti i övermorgon och det brådskar alltså. Så, jag känner mej lite pank, men man fyller ju bara halvsekel nån gång ibland, och det är inget jag missunnar ska bli minnesvärt. För all del :) Sen fyller ju Linken också, så, jaa...vi får se helt enkelt. Det löser sig! Måste det ju för fan göra, tänk positivt.

 Okej, två veckor...maybe not quite yet, but it meens: Memmie miss Cookie <3

 Behöver lite skogsluft, och har lust att ""utöva" illegalt bruk av fordon" men vi får väl se hur det blir med den saken, manjana...


Ovido - Quiz & Flashcards