Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Emilie - 16 juli 2007 22:49

22:38-22:49

Dagen idag har man då tillbringat på campingen, utanför husvagnen (dock inte i förtältet utan "utomhus") i en solstol. Shisses, det var så himla skönt. Inte för att jag vanligtvis är något "måste-bli-brun-nuuuuuu-freak", men idag var det lite annorlunda ställt. Jag blev lite mer brun och nu kan jag släppa det ett tag...sjukt va?

 Asså, det är ju (som jag tidigare nämnt och alltså med risk för att bli tjatig) asigt bra att campa "nära" hemma, dvs. inte på tomten (vi har inte ens någon, tomt alltså (inga hustomtar heller, asg..näe, den var kass!)...om man bortser från mammas storblommande balkong, eller snarare - en före detta storblommande balkong, vilket jag är orsaken till: tog väl inte fasta på att varje kruka skulle behöva mer än en liten skvätt i molnig och tillfälligt "hällregning" väderlek, vem vattnar när det regnar liksom?? fast iåförsej kan jag komma på EN som gör/gjorde det...hahaha, men det var en parantes), utan 3-4mil bort. Fast vattnet är så jäävla kallt, vem tycker att 20 grader är varmt????!!! Det kunde ju för f*aan vara 4gradit (förmodligen felstavad slang) och jag hade inte märkt någon skillnad. Kort sagt, det är sviiinkallt! Jag badar INTE förrän det blir miinst 25 grader, antagligen inte ens då. Vilken jävla sommar, har bara badat i simhallens inomhuspool än så länge...haha, patetiskt!

 Den här dagen är inte heeelt perfekt än men, det får man väl hoppas att den hinner bli innan det blir sängdags :) . Började kolla på "pearl harbor" i torsdags, kollade lite mer i fredags och nu har jag väl nån halvtimma kvar av den. Får fanemej ta mej i kragen och kolla klart - skamligt att inte ha sett den...eller förresten, vem bryr sig?? Asg!

 <3

Ovido - Quiz & Flashcards