Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Emilie - 31 mars 2009 20:42

Jag kommer inte upp ur min grop. Det lönar sig inte att gräva så djupt att man blir som ett med marken.

 

Av Emilie - 31 mars 2009 20:03

Dödens kväll ligger framför mig.. Inte ett ont anande. Resten av veckan kommer uppkallas efter denna dag och heta dödens vecka, och nästa vecka kommer uppföljaren. Jag vandrar sida vid sida med Jesus i denna svåra tid. Inte för att jag troligtvis någonsin skulle kunna förstå hans lidande fullt ut, men för att vara ärlig känns det inte så långt borta.

 Bara ingen fan nu tror att jag tänker offra mig för allas synder. Skyll er själva!

Av Emilie - 31 mars 2009 00:04

Försöker räkna ut hur många människor som denna vecka kommer ha lust att döda mig.. Med mig själv inräknat, är jag än så länge uppe i 8. Trevliga siffror!

 Nu ska jag, efter x antal timmars projektarbete-arbete ägna mig åt biologi. Imorgon får vi nog reda på hur det gick på religionsprovet, eventuellt även biologin. Spänd av förväntan. 

Skönt att den här jävla pa:n är klar snart. Jag håller på att gå under!


Förresten, idag ritade jag den finaste krokoliven som finns :)

Ovido - Quiz & Flashcards