Alla inlägg den 16 mars 2009

Is

Av Emilie - 16 mars 2009 22:45

Jag blir bättre och bättre på att vara kall, kylig, sval, opåverkad etc. . Eller så låter jag det långsamt äta upp mig inifrån, jag vet inte.Troligtvis Men, hur är det man säger nu igen: det som inte dödar, det härdar? Sannerligen muntert!


Mys och jag ses på fredag, skolan ser jag igen på onsdag...

Woho.. Och nu ska jag skriva mer biologi, så att jag klarar onsdagens prov. Därefter ska jag nog läsa lite latin.. Och efter det kanske kanske det blir lite engelska, så jag klarar torsdagens prov.

Sova, näe, vem har tid med sånt?

Av Emilie - 16 mars 2009 17:12

Idag hade jag körlektion. Det gick superduperbra! :) Kändes så himla skönt, med tanke på att förra lektionen gick halvbra.. Inte kul. En annan sak som inte heller är särskilt skoj är att jag har mycket att göra. Det är så segt att känna hur saker och ting rycker och sliter i en, kraven är skyhöga och kreverande. Biologi, fysik, franska x3, engelska x2, kkt, PA, latin etc.

Den som har lust att byta liv med mig på den fronten får gääärna säga till. 


 Som grädden på moset är min mys deprimerad.. Jag lider med honom, det är helt sjukt vilken otur man kan ha. 

Ovido - Quiz & Flashcards