Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Varför, varför, varför?

Av Emilie - 25 mars 2008 16:52

Gah, ångest, att jag aldrig lär mig.... Jag är en riktig fegis. Det stod dock inget om att man var tvungen att ta med den där lilla, jävla, irriterande texten som uppmanar alla tjejer som är lika "paranoida" som mig att ladda upp text-fanskapet inom 7 min annars går det si och så illa. Hmpf!

Jag säger bara det, med röda kinder osv.:

 Fuck this shit!! Here we go again.


"Jag vet att jag redan har den perfekta killen :)

Är du den perfekta killen?

1. Du älskar henne för den hon är, hur mycket hon än skulle såra dig skulle du aldrig svika henne.
2. Du visar och säger alltid hur du känner.
3. Du skickar gulliga sms på kvällen och säger:
- Godnatt älskling, jag saknar dig <3
4. Du tycker ALLTID hon ser otroligt bra ut i dina ögon, no mather what.
5. Du är en Gentleman, som tål ett nej utan en sur min.
6. Du vill visa upp henne även om hon har mjukisbyxor och en skön tröja + utan smink !
7. Du ringer upp henne tills hon svarar om hon har blivit sur och slängt på luren i örat på dig.
8. Du lever för hennes kyssar.
9. Du håller vad du lovar.
10. Du skulle göra allt för henne.
11. Du trycker henne alltid närmare dig, tar hennes hand eller visar på annat sätt att det är just HENNE du älskar, när du pratar med andra tjejer på till exempel en fest."



Enjoy. Nu ska jag gå iväg och skämmas en stund.... brr!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 15 mars 2010 10:30

Dags att söka till högskolan idag då. I can't wait!   Sigge är här, vi ska gå en promenad nu strax. Han är så himla söt när han sover! :)   Haha, status och äg att kunna uttryck som "phyrrus-seger"!   ...

Av Emilie - 10 mars 2010 15:54

Jag är nog en dålig vän. Jag tror det. Eventuellt också en dålig syster. Vad jag däremot inte tror är att det finns någon som kommer att bekräfta eller bestrida vad jag för tillfället tror om mig själv.. Möjligtvis det där sista då kanske. Sorgli...

Av Emilie - 10 mars 2010 12:25

Jag vill klippa mig. Känner mig så himla trist i nuvarande frisyr. Problemet är dock att jag är feg och INTE vågar prova något alldeles för nytt och småtokigt, utan att jag säääkert vet att det blir bra. Snacka om fegis - DET ÄR JU BARA HÅR!   Fo...

Av Emilie - 9 mars 2010 14:56

Jag kan ju säga så här, att jag riskerar att gå upp sagolikt mycket i vikt om jag inte "byter vanor".. Bah, glass, godis, grädde - gott gott gott!   Och så hade jag matteprov idag. HOPPAS det gick bra, jag är nervös-vös-vös! Tyvärr måste man ju v...

Av Emilie - 4 mars 2010 12:08

Det gör fortfarande lite, lite ont. Speciellt när jag ska "tvätta" kring örhängena. Var lite klurigt att sova inatt, men ju längre natten framskred så gick det bättre och bättre. Avskyr dock att göra en s.k. "rivstart" = det slutar göra ont, och då l...

Ovido - Quiz & Flashcards