Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Emilie - 10 mars 2008 20:16

Jag är uttråkad, och extremt illamående, även om det faktiskt har lugnat sig lite nu. Fick något av det vidrigaste till lunch någonsin idag. Jag skulle ha tagit den där köttfärssåsen och spagettin, istället för den där jävla "#¤%&/()-fisken. FAAAN vad den smakade, luktade, stank!!! Jag blir sjuk och grön i ansiktet bara jag tänker på den. Käre barn! Det är synd om mig. Överallt känner jag lukten av den, it haunts me, fy faaaaan asså!

 Var i fölene, inhandlade en ny skrivbordslampa. Den är riktigt snygg, en heting i mässing och glas. Smakar det så kostar det - jag är för fattig för att köpa skit. It will last throughout my lifetime ;P hopefully.

 Malin hade fixat Harry Potter en francais till mig idag. Ska försöka börja läsa den, framöver... När det blir är liiite svårt att säga ^^ Ledig imorgon - lagom ledig, måste ta tag i saker, i mig ;P har ju för fan massor med prov och inlämningar innan påsk. Jag bara måste göra något med min tid, få resultat. Lite svårt dock, om man inte har presterat nåt. Jag borde skämmas, lättja är en dödssynd!

Ovido - Quiz & Flashcards