Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Emilie - 2 mars 2008 21:23

Jävla tråk-dag. Har inte gjort något vettigt, allt har bara varit tråkigt och känts meningslöst. Åtminstone under den senare delen av den.

 Jag har inget att glädjas åt, inget som den kommande veckan kan tänkas "ge mig", bara huvudvärk, förtvivlan och tårar. Längtar bara till helgen, då jag får försvinna bort ett tag, "in i dina armar". Så är det ju faktiskt.


 Vi hade en underbar helg, moshi! Du är min <3

Av Emilie - 2 mars 2008 17:40

Söndagar, borde inte de vara underbara, sköna dagar egentligen? Dagar man skulle njuta av? Varför kan det bara inte vara så, jag fattar inte? Liksom, vem 17 mår bra av att sitta och vara deprimerad inför "veckan som kommer", en hel jävla dag? Det är bara idiotiskt att man inte kan slappna av.

 Jag pallar inte, jag hatar verkligen helger...för att de går så jäävla fort! Det är inte rättvist, inte över huvud taget! Fy bubblan, om jag fick bestämma asså..grr! Meningen är väl att man liksom ska vila upp sig på helgen, men vem har tid? Först måste man "vila ner sig" efter den gångna veckan, och sen ska det ju vara lite "ledigt" också, och till sist så ska man vila upp sig inför kommande vecka. Det räcker inte, banne mig!

 Jag kommer tillbaka och klagar mer senare, jag orkar inte nu. Måste företa mig något, gärna något vettigt OCH roligt. Känner på mig att det blir något av en utmaning, faktiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards