Direktlänk till inlägg 19 februari 2008

My apologies

Av Emilie - 19 februari 2008 18:02

Okej, jag är patetisk, med stort P, men min önskan var bara för viktig för att jag ska kunna nonchalera nåt sånt här. Om igen, jag är ledsen....

 Och till sist, en uppmaning till dessa "nära vänner" (för närmare information, se nedan, typ): Hitta mig!!

 Here we go...


- Om du är fullkomligt ärlig kommer horoskopet att berätta sanningen för dig.
Skriv dina svar på ett papper. Fuska inte!

Svaren finns nederst på sidan (tjuvkolla inte!)

1. Skriv namnet på någon av det motsatta könet.
2. Vilken är din favoritfärg: röd, svart, blå, grön, gul?
3. Skriv den första bokstaven i ditt namn.
4. I vilken månad är du född?
5. Vilken färg föredrar du, svart eller vit?
6. Skriv namnet på en person av samma kön som du.
7. Vilket är ditt lyckonummer?
8. Föredrar du Sydney eller Brisbane?
9. Föredrar du en sjö eller havet?
10. Skriv en önskan (realistiskt)..

När du är färdig så scrolla ned..
















Svar:
1. Du är förälskad i denna person.
2. Röd = du är uppmärksam på ditt liv och full av kärlek
Svart = du är konservativ och aggressiv
Grön= din själ är avslappnad och du lutar dig tillbaka
Blå = du är spontan och älskar kyssar och uppmärksamhet från den du älskar
Gul = du är en mycket glad person och ger goda råd till dem som känner sig nedtryckta
 3. om dina initialer är:
A-K- Du har en massa kärlek att ge i de förhållanden du får under ditt liv
L-R- Du försöker njuta av livet fullt ut och ditt kärleksliv börjar snart att blomstra
S-Z- Du kan lida och hjälpa andra och ditt framtida kärleksliv ser lovande ut
4. om du är född i:
Jan-Mar: året kommer att bli bra för dig, och du kommer upptäcka
att du blir förälskad i en eller annan helt oväntat
April-juni: du har ett starkt kärleksförhållande som kommer hålla
länge och minnena kommer att vara förevigt
Juli-Sep: du kommer att få ett riktigt superår, och kommer att
uppleva en stor positiv förändring i ditt liv
Okt-Dec: ditt kärleksliv blir tyvärr inte speciellt bra, men med tiden
kommer du att finna din soul mate
5. om du valde:
Svart=ditt liv kommer att ta en ny vändning, men det kommer att
vara till det bästa för dig och du kommer att vara glad över förändringen
Vit=du har en vän som kommer att betro sig fullständigt till dig,
och kommer att göra allt för dig, men du kommer kanske inte att vara medveten om detta
6. Denna person är din bäste vän.
7. Detta är hur många nära vänner du kommer ha under ditt liv
8. Om du valde:
Sydney= du föredrar äventyr
Brisbane= du är en tillbakalutad och avslappnad person
9. Om du valde:
Sjön= du är lojal gentemot fina vänner och kära, men är mycket reser
Havet= du är spontan och kan t.o.m lida för att göra andra tillfreds
10. Denna önskan kommer att gå i uppfyllelse, om du sätter denna text under en av dina bilder.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 15 mars 2010 10:30

Dags att söka till högskolan idag då. I can't wait!   Sigge är här, vi ska gå en promenad nu strax. Han är så himla söt när han sover! :)   Haha, status och äg att kunna uttryck som "phyrrus-seger"!   ...

Av Emilie - 10 mars 2010 15:54

Jag är nog en dålig vän. Jag tror det. Eventuellt också en dålig syster. Vad jag däremot inte tror är att det finns någon som kommer att bekräfta eller bestrida vad jag för tillfället tror om mig själv.. Möjligtvis det där sista då kanske. Sorgli...

Av Emilie - 10 mars 2010 12:25

Jag vill klippa mig. Känner mig så himla trist i nuvarande frisyr. Problemet är dock att jag är feg och INTE vågar prova något alldeles för nytt och småtokigt, utan att jag säääkert vet att det blir bra. Snacka om fegis - DET ÄR JU BARA HÅR!   Fo...

Av Emilie - 9 mars 2010 14:56

Jag kan ju säga så här, att jag riskerar att gå upp sagolikt mycket i vikt om jag inte "byter vanor".. Bah, glass, godis, grädde - gott gott gott!   Och så hade jag matteprov idag. HOPPAS det gick bra, jag är nervös-vös-vös! Tyvärr måste man ju v...

Av Emilie - 4 mars 2010 12:08

Det gör fortfarande lite, lite ont. Speciellt när jag ska "tvätta" kring örhängena. Var lite klurigt att sova inatt, men ju längre natten framskred så gick det bättre och bättre. Avskyr dock att göra en s.k. "rivstart" = det slutar göra ont, och då l...

Ovido - Quiz & Flashcards