Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Emilie - 12 februari 2008 22:27

Imorgon kommer datorn, äntligen! ^^ Kanske får släpa med mig den till Koki, han lär inte vara så svårövertalad. Vill säkert kolla på den lite, kanske. Eller så blir han sur på mig, jag vet inte, men det tror jag inte. Han är snäll.

 I övermorgon är det alla-hjärtans-dag...woho, och då får jag träffa min Kak-mosh! <3

 Har inte pluggat idag - inte bra. Ska kanske sätta mig och läsa en stund nu, innan "Scrubs" och "Spin City" börjar. Har ju ffs 1½h på mig i så fall...

 Sen så har jag varit i Alingsås idag, köpte mig en liten bok i affären. Udda nog är det en matlagningsbok - Medelhavets kök. Samma serie som den bok jag fick av Bröd (om jag får kalla dig så), när jag fyllde år sist. Men, den jag fick då var om choklad, dvs. liiite smarrigare, eller mycket! :)

 Nej, nu får jag lägga av. 

Ovido - Quiz & Flashcards