Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Emilie - 22 februari 2008 22:24

Här pluggar vi minsann fredag kväll ;P Jag har kemiprov på måndag, har inte varit så duktig att jag lyckats ta mig ordentligt i kragen innan, så pluggar nu.

 Koki sover "som ett barn"/"som en stock"...som en mosh skulle jag vilja beskriva det. Jag känner mig mycket lugnare när han är här, det blir på något sätt lättre att koncentrera sig, tro det eller ej ;)  Lär ta sin lilla tid innan dess jag kan krypa ner brevid honom, har bara "skrivit om" buffertar än så länge.

 Skippade gympa-"förhöret" som var idag, ska skriva det nästa vecka istället. Mycket bättre faktiskt, jävligt skönt och rätt soft.


 Hmpf, pratar som om jag nämnt detta tidigare, det mesta av det, men jag orkar inte förklara det så mycket närmare. Känner mig faktiskt inte särskilt deprimerad över att jag verkligen pluggar, snarare överaskad och aningen glad att det går så bra än så länge - tvi tvi!

 Ska fortsätta nu, medans kvällen ännu är ung...

Ovido - Quiz & Flashcards