Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Emilie - 24 februari 2008 18:45

Jag har tråkigt, saknar Cookie och gör allt, allt, ALLT jag kan komma på att göra istället för det jag borde, nämligen (som vanligt) plugga...vilken chock va? Jag är inte särskilt förvånad i alla fall. ;P

 Har varit i Göteborg twice den här helgen, igår hittade Cookie en av "de finaste jackorna i världen", denna är nu i min ägo, woho! Sen, så "återhittade" vi (har nämligen sett den förut) en av "världens finaste väskor", så den köpte jag med. Fast inte igår, utan idag. De jävlarna stängde butiken utan att säga nåt när vi gick och hämtade pengar, typ. Skulle inte gått tillbaka dit, men på NK och andra ställen såg vi den bara i vitt, och det går ju naturligvis inte för sig. Svart ska det vara!

 Det blev saftigt, men jag är väldigt glad, har ju ffs haft samma väska i många, många år nu, och jacka var jag också i behov av. Så, jag ångrar inget.

 Pinken däremot, hon hade ett och annat att säga, men det höll hon "inom sig", (tack pinken! ;) ).

 Nu jävlar så ska jag räkna kemi, det där jävla provet som jag har imorgon bara ska gå att klara av. Det har jag gett mig f*an på.

 Peace out, kind of..

Ovido - Quiz & Flashcards