Alla inlägg under oktober 2007

Av Emilie - 10 oktober 2007 21:10

Så himla illa!

Jag orkar inte, lägg neer!

My god, why? 

Av Emilie - 9 oktober 2007 18:45

Latin - check

Texter AHA - check 

Text IA - check

Text1 Meepmeep - ?

Text2 Meepmeep - ? 

Fysik - ?

Franska - ?


Underbart!

Fast, det gick bra att spela - det kom inte en "keft" och nu är det också gjort,  i vilket fall... - check ;)

Av Emilie - 9 oktober 2007 11:23

Woho, ska spela om ca.35min

Hoppas på att det inte går åt helvete.

Det kommer det göra, definitiiiiivt!


Tillägnan, my ass!


Av Emilie - 8 oktober 2007 19:01

Fan, mitt ord, det finns redan! Hur fan kan det ha gått till? Jag hoppades på att det skulle vara mitt uttryck. Och, dessutom är betydelsen av det heeeelt fel i min mening. Buhu! Jag tror jag går och dränker mej...

 Eller, näe, jag har för mycket att läsa. Föreläsning på engelska imorgon, summan av ett projekt om språk som ska "förbereda oss för eventuella , framtida högskolestudier"...ha-ha! Jättekul, not. Vi har så jävla mycket läxor, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kanske skulle man ta och plugga lite?




Vattenpipa, wtf?? 

Av Emilie - 3 oktober 2007 22:06

Jag klarade mej länge, även om det var svårt. Shäre barn, att inte ha datorn på är ju snudd på otänkbart. Matteprovet kommer gå åt helvets jävla skogen, även om jag pluggat sedan jag kom hem, dvs. typ 4h i sträck, så känns det inge vidare. Det är så fruktansvärt deprimerande, och det är det banne mej inte bara det som gör, snyft*

 Usch, vad nere jag är...


Woho, tomorrow's the day when things'll go wrong and I'll be going down or at least begin the journey, en hälsning till folk som har någon som helst anledning att vara lite sura på mej...även om jag inte riktigt kan tänka mig ha gjort någon illa på nåt sätt så vet man ju aldrig vad folk tar illa upp av.

 Jag gör oftast bara klantiga saker, alltid helt oavsikligt trampar jag i klaveret. I'm screwed! (Kollade upp stavningen, och jag hade för en gångs skulle träffat mitt i prick, glädjande...not, wtf ("who" i det här fallet) cares?)


I'll respect the hell out of you, and you'll cry with me! 

  

Av Emilie - 3 oktober 2007 14:47

Ska försöka att inte dra igång min dator hemma idag. Har så jävla mycket att göra och måste på något sätt försöka fokusera på det istället. Blir intressant att se om jag lyckas...vilket jag inte kommer göra, addicted som jag är!

 Äsch, screw this (får kolla up stavningen sen nån gång), börjar nu! ¨


Hatahata! ;)

Av Emilie - 1 oktober 2007 22:27

Seriöst, jag blev förbannad. Höll på att tappa besinningen heeelt! Inte bra...jag fann mej och insåg vilket enooormt tålamod jag har - ibland.

Nu är i vilket fall ordningen återställd och jag är något omtumlad dock insiktsfull och känner mig positiv till förändringar. Fast inga stora sådana:

1. Jag orkar inte genomgå några större förändringar, inte just nu i alla fall.

2. Jag har inget att vara missnöjd över, och känner inte att det är något specifikt jag borde förändra för att jag ska känna mig tillfreds med tillvaron - jag har det helvetes bra och är lyckligt lottad, med andra ord. För övrigt behöver det väl inte ens vara saker man är missnöjd som man förändrar - man kan väl för 17singen förändra bra saker också, till det bättre eller sämre, vad vet jag? Eller jo, det vet jag, bägge fungerar, "till det bättre" brukar dock vara lite smidigare. Men bägge funkar!

3. Jag har inte tid med förändringar i nuläget - tiden är knapp och bör läggas på sådant jag bör göra och därför vore det en god idé att sluta syssla med meningslösa saker dagarna i ända, så som att titta på 4film för ofta - den kanalen är egentligen inget vidare.

4. Att jag känner mig "positiv till förändringar" behöver inte nödvändigtvis betyda att sådana kommer att ske.

Jag är hopplös, men inte förbannad! Inte just nu i alla fall...


mosh <3

Ovido - Quiz & Flashcards