Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Emilie - 25 oktober 2007 22:02

Det är jobbigt. Jag känner mig så explosiv, som om jag håller på att bubbla över och kommer sprängas... Allt är svårt, jobbigt.

 Jag har inte käkat nitroglycerin direkt, men det kunde lika gärna ha varit så att jag hade haft nitro-krävande hjärtproblem - det är lite så det är eg. Bläsh, slajmigt värre.

 Känner på mej att det kommer följa ånger på det här, om jag inte får tillräckligt med bekräftelse och uppmuntran...inte bra, inte bra alls! Än så länge ser det inge vidare ut.

 Ytterligare en helvetes-tenta imorgon, jag tror jag går under. Allt är förlorat, och kommer gå åt helvete tillsammans med mig och hela jag. Snacka om problem eller? Rena löjan, när man tänker efter - gör nåt då för f*an!

 Näe, nu blir det påfrestande. Vad göra?
Mosh ღ

Ovido - Quiz & Flashcards