Alla inlägg den 14 oktober 2007

Mm,

Av Emilie - 14 oktober 2007 22:05

Mm, har haft en helt underbar helg med Jacob :) moshigt som vanligt! Gosh, I miss him... Jag älskar helgerna, även om jag blir lite frågvis efter dem ibland. Whatever.

Mm, åsså är ju helgen slut nu då. Jag hatar söndagar och måndagar! De är fruktansvärda, inget roliga alls!

  Så ska man behöva vara orolig också. Jag är faktiskt livrädd, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Usch, det är jobbigt! Wish me luck or something...

Pleas god, help me, amen!


mosh ღ

Av Emilie - 14 oktober 2007 13:31

Om du bara visste hur mycket jag gråter,

hur många tårar som strömmar ner i floder på mina kinder,

hur oerhört dum jag känner mig många gånger.

 Jag vet inte vart jag ska ta vägen, vad jag ska ta mig till.
Jag är helt förstörd!


"The secrets that she keeps away from me,

the tears on the pillow
She don't want me to see,

well every little thing she does is for me..."


Oh my god, it's breaking me in two!

 Jag orkar inte.

Ovido - Quiz & Flashcards